Hotel Du Musée

Kleine hotelsWeer vandaag17°9°

We hebben een aantal aanbieders voor Du Musée voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Du Musée in het Nederlands

fantastische locatie

jolanda,
11-9-2017

hotel ligt midden in het oude centrum naast leuke winkeltjes, restaurants en terrassen. Het boulevard en strand is op minder dan 50 meter

kleine maar functionele kamer met eigen badkamer en apart toilet.

ontvangen met vers fruit. Parasol voor mee naar het strand en ventilator voor op de kamer. uitleg over uitjes en openbaar vervoer. Super vriendelijk

Gereisd met partner in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Du Musée in Menton, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Du Musée zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.