Appartement Domaine de la Source

Frankrijk, Provence - Alpes - Cote d'Azur, Menton

9Fenomenaal

• 8.6Inrichting
  • 9.1Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine de la Source voor je op een rij gezet:

Appartement info

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
Meer appartement info

36 reviews over Appartement Domaine de la Source

• 9Karin09-09-2015

Heerlijk verblijf

In augustus 2015 2 weken in verblijf LR3 Villa les Rossignols genoten van een heerlijke vakantie! Het appartement was ruim, genoeg opbergruimte en wel voorzien ( bbq, genoeg keukengerei, serviesgoed, ed ). Een heerlijk zwembad om een verfrissende duik te nemen of om lekker in de ligstoel een boek te lezen. Menton is een heerlijke stad met een zeer ruime keuze uit goede restaurants, gezellige terrasjes. Strand heeft kiezels, maar er is ook een klein zandstrandje bij de jachthaven. Locatie is top, met Monaco op 15min, maar ook Nice en San Remo op korte afstand en zeker de moeite waard! Dolceaqua ( Italië ) is ook zeer bijzonder en een bezoekje waard!

Verder over het verblijf op het domein: rust, ruimte en een zeer warme ontvangst. Je voelt je echt te gast! Het ligt wel wat verder van het centrum, maar als je het geen probleem vind om met de auto op pad te gaan ( of je moet een geoefend wandelaar/ fietser zijn ;) ), is dit een ideale locatie.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 9Petra Verkerk03-08-2015

We will be back

Mooi terrein met diverse appartementen. Wij zaten in mas Denis twee kamer appartement en alles is compleet. Keuken met oven en magnetron en nieuwe badkamer. Slaapbank en ventilator in de woonkamer. Eigen terras met loungers, parasol en bbq. Makkelijke toegang tot het zwembad. Wel veel muggen maar we hebben een fantastische week gehad! We komen zeer zeker terug voor de omgeving en het appartement. Wendy is super aardig en behulpzaam. Vlak bij Monaco en Italie. Alles is dichtbij maar wel een auto nodig. Een verborgen parel aan de cote d'azur! Volgend jaar komen we terug! Prijs kwaliteit verhouding is super. Winkels, pretpark en strand vlakbij maar toch veel privacy op het prachtig gelegen domain. Prachtig uitzicht. Een aanrader

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 9trea_vries24-07-2015

Toplocatie in een veelzijdige omgeving

Dit jaar voor de tweede maal La Domaine de la Source bezocht. Dit keer twee weken in LR-4 ipv een week in LR-3. De deuren en ramen van Villa Rossignols zijn geheel vervangen, de badkamer is netjes gerenoveerd. Het is niet extreem luxe maar wel comfortabel en alles wat je nodig hebt is er. Er is een apart washok op het terrein, waar je de was kunt doen en zelfs wasmiddel kunt gebruiken. Wendy vraagt een euro tegemoetkoming in de kosten en dat is natuurlijk een vriendenprijs. Een wasrek is bij het appartement. Als je bereid bent om een wasje te doen, kun je minder kleding meenemen.

Dan de vraag: kies je voor LR-3 of LR-4. Dat hangt er van af. Bij de LR-3 heb je meer privacy, meer schaduw en de auto bij het appartement maar moet je wel omlopen naar het zwembad. Bij de LR-4 heb je een groter terras, het zwembad bij de voordeur, en kun je zo de kinderen goed in de gaten houden. De auto is wat verder van het appartement geparkeerd en privacy is minder dan bij LR-3.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 9John en Hanny02-07-2015

Heerlijk plekje!

Weer een heerlijke vakantie doorgebracht op Domaine de la Source. We verbleven voor de tweede keer in appartement LR4. Tot onze verrassing was het appartement deze winter voorzien van nieuwe kozijnen en een mooie nieuwe badkamer. Het is een zeer compleet appartement met goede bedden en een heerlijk terras met zwembad. Eigenaresse Wendy zorgt ervoor dat alles perfect verloopt. Het is een prima locatie voor uitstapjes naar Nice, Monaco of naar Italië. Menton is een gezellig plaatsje met veel keus om 's avonds lekker te eten. Ook kun je er prachtig wandelen in de bergen. Wendy beschikt over goede wandelboekjes. Een prima vakantieplek met veel mogelijkheden!

Gereisd met partner in juni 2015

• 9Metha,Aldo en Mylo20-10-2014

Ons kuuroord

Blij verrast waren wij toen we voor het eerst het prachtige landgoed opreden. Wat een rust en een schitterende omgeving. Onze zoon had al snel aansluiting met een paar andere leuke kinderen, maar ook als die er niet waren vermaakte hij zich prima in het zwembad of de omgeving. Het appartement (Rossignol) was schoon en erg gezellig. Alles is aanwezig, zelfs heerlijke boeken die je mag lezen. Wij zijn dit jaar voor de derde keer teruggekomen en er zullen nog meerdere vakanties volgen. Uiteraard is de gastvrijheid en het contact met Wendy en Ivan onmisbaar. Voor ons zijn deze vakanties "thuiskomen" in Frankrijk.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2010

• 9Fam. Gundlach08-09-2014

Uitstekend onderkomen

Heerlijke vakantie genoten: prachtig landgoed, keurig appartement (schoon, compleet, goed werkende WiFi, rustige omgeving. Wendy is niet opdringerig maar is goed bereikbaar en goed geïnformeerd. Reageert vlot op vragen. Voor boodschappen etc. ben je op de auto aangewezen, maar dit vormde geen probleem. Parkeren in Menton is wel moeizaam: we hebben geen problemen met betaald parkeren, maar het aantal parkeerplaatsen is schaars in de zomermaanden.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

• 8Anja Besseling31-08-2014

gastvrij, rustpunt, prima uitvalsbasis

Wij verbleven 2 weken in appartement LR2. Een zeer goed appartement: 2 ruime slaapkamers met prima bedden, een groot woongedeelte, kleine maar mooie badkamer en een eveneens kleine maar zeer complete keuken (vaatwasser, koelkast, diepvries, oven, magnetron, koffiezetapparaat, waterkoker, voldoende bestek en servies). In de woonkamer TV met dvd-speler en goede WIFI-ontvangst. Terras met parasol, grasveldje met 2 ligbedden en zwembad voor de deur. Wendy is zeer gastvrij, goedlachs, behulpzaam en staat bij vragen altijd voor je klaar. Domaine de la Source ligt halverwege op een berg, waardoor je wel bent aangewezen op een auto. Fietsen is mogelijk, maar wel voor de meer geoefende fietser. Menton is een ontzettend gezellige stad (vooral oude centrum)met een lange boulevard langs het strand (kiezels, tip waterschoenen). Bezienswaardigheden o.a.: Monaco, Cannes en Nice (binnen een uur met de auto) markt in Ventimiglia, Italie (tip: met trein), St. Agnes (geweldige bergwandeling).

Gereisd met oudere kinderen in januari 2014

• 7Milan13-08-2014

Teleurstellend

Door de hoge waardering op Zoover waren onze verwachtingen misschien wat hooggespannen. We verbleven twee weken in appartement LR4 en dit appartement is op zijn hoogst redelijk te noemen: - Stank (vocht? schimmel?) - Oude en slecht geventileerde badkamer en keuken - Douchewater veranderde steeds van temperatuur - Plastic hoeslakens op de bedden -> zweten - Geen horren maar wel heel veel (tijger)muggen - Gaslucht als de bovenburen aan het koken waren

Natuurlijk zijn er ook positieve punten: - Uitrusting heel compleet (vaatwasser, koelkast met grote diepvries, ruim voldoende bestek, pannen, servies etc.) - Dichtbij het zwembad - Lekker beschutte zithoek met goed meubilair en degelijke parasol - Goede ligging voor uitstapjes

Wendy, Owner/manager, 16-08-2014

Beste Milan,

Hartelijk dank voor jullie beoordeling.

We vinden het spijtig nu te vernemen dat jullie enigszins teleurgesteld waren. We vragen jullie beleefd om een eventuele volgende keer ons meteen te informeren als jullie ongemakken ervaren. Op deze manier zijn we in de gelegenheid om waar mogelijk meteen een oplossing te kunnen bieden tijdens jullie verblijf. De badkamer en de keuken van het appartement waar jullie verbleven worden komende winter gerenoveerd.

Gelukkig hebben jullie ons tijdens het afscheid aangegeven dat jullie met de kinderen genoten hebben van het verblijf. Wij hopen jullie een volgende keer weer te mogen verwelkomen.

Hartelijke groet, Wendy

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 8Deedee02-08-2014

Heerlijk plekje

Wij verbleven in LR4. Een heerlijk huisje met alles erop en eraan. Wifi verbinding erg goed. Dit huisje heeft een eigen terras met zon en schaduwplekjes. Ook direct toegang tot het zwembad. Lekkere ligstoelen en 2 parasols. Helaas heeft dit huisje geen horren in de ramen. Tip: neem horregaas of oude vitrage, smeerspul met d.e.e.t. en punaises mee. Je hebt het nodig, want de tijgermug is actief in Menton. Google dit mugje maar eens. Al met al een prima vakantie gehad !

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

• 9Rob30-07-2014

Comfortabel appartement op een prachtige locatie

Met ons gezin hebben we een tweetal weken op het Domaine de la Source verbleven. Het appartement (LR2) is van alle gemakken voorzien. Op het terrein zijn wasmachines en een droger aanwezig. Wendy is zeer gastvrij en behulpzaam. De locatie ligt tussen Menton en Gorbio in. Voor brood en andere boodschappen ben je aangewezen op een auto. Wifi is prima. Zwembad is fijn na een dagje uit in bijvoorbeeld Menton of Monaco.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Appartement Domaine de la Source info