Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag18°8°
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western Prince de Galles voor je op een rij gezet:

Kenmerken

11 reviews over Hotel Best Western Prince de Galles in het Nederlands

voor herhaling vatbaar

peeters patrick,
3-5-2018

steeds een unieke ervaring in hotel prince de galles , vriendelijk personeel en een zeeeer goed restaurant met mediterranese gerechten super,

Gereisd met partner in april 2018

Leuk hotel

Conny_9
      19-5-2014

Leuk en goed verzorgd hotel in Menton. Kamer zeer netjes, niet groot, maar weleens kleiner meegemaakt. Boek een kamer met zeezicht, prachtig uitzicht! Ontbijt prima. Auto te parkeren op priveterrein 150 m vanaf hotel. Menton is een leuk plaatsje met veel winkeltjes en restaurants, veel Italiaanse invloeden. Leuke boulevard.

Gereisd met partner in mei 2014

we waren blij dat we weer vertrokken

noetbokpiet
      8-8-2013

Het hotel ligt aan het begin van Menton. We hadden een kamer met balkon en zeezicht, waar je ook meer voor moet betalen. Onze kamer was erg klein en het bed helde helemaal achterover doordat de vloer schuin afliep. Het balkon was zo klein dat er eigenlijk niet met de stoeltjes geschoven kon worden. Kortom: het was het net niet en zeker niet voor de prijs die men vraagt.

Gereisd met partner in juli 2013

Fantastisch hotel.

Ilse
      25-8-2011

Fantastisch hotel mooi gelegen aan de boulevard. Zeer nette kamers. Goed ontbijt. Prive parking ideaal. Vriendelijk personeel ook nederlands sprekend. Goed te lopen naar het centrum met vele restaurantjes en leuke winkeltjes. Voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in augustus 2011

perfect

patrick & patricia
      14-7-2011

fantastisch hotel ,perpecte restauratie zeer veel te beleven in de nabije omgeving

Gereisd met partner in mei 2011

Goed hotel gelegen , heel proper(ik vermoed binnen recent gerenoveerd), airco op kamer,lekker ontbijt ,vriendelijk personeel.Gratis Internet (2pc's in inkomhal), Stadsbus stopt op 100m van hotel(We waren met de trein gekomen), bus nr 100 tot in monaco/nice voor slechts 1 euro !! minpunt,geen zwembad.Probeer kamer te kiezen ,"vue mer ",andere kamers zijn aan grote baan,met verkeerslawaai.Prijs/kwaliteit ok voor cotedazur, we gaan dit jaar terug !!

Gereisd met partner in juni 2010

kijken er ieder jaar steeds meer naar uit perfect

peeters - finoulst
      31-1-2010

dicht bij de perfectie prachtige liging uitmuntend eten in petite prince volledig nieuwe inkomhal zeer zeker voor herhaling vatbaar (komen er nu reeds 3jaar na elkaar en het bevalt ons steeds beter)

Gereisd met partner in januari 2010
      2008

Aanrader

Theo Bögels
      24-12-2008

We komen al jaren, aangebaam hotel, uitstekend eten in "Le petit Prince". Hondvriendelijk.

Gereisd met partner in augustus 2008
      2007

Mooi en prettig hotel, we zijn hier meerdere malen geweest. Personeel is erg vriendelijk (een van de receptionistes is een nederlandse), perfecte ligging. Tegenover het strand. Het is weliswaar wel een kiezelstrand. Zandstrand is ca. 30 minuten lopen (dus met kinderen niet echt handig). Tussen hotel en strand zit wel een redelijk drukke en doorgaande weg (binnendoorroute van Italie naar Monaco), dus kan wat herrie geven s'nachts. Menton is een geweldig plaatsje. Heel knus en gezellig en de mensen zijn er supervriendelijk!! Een aanrader! Eten in het hotel is ook erg goed. En het tentje aan de overkant (met terras op het water) is ook super! Leuke bediening en erg lekker eten. Als je hier naar toe gaat wordt het een supervakantie!!

Gereisd met partner in juli 2007

Mooi hotel, rechtover het strand

Isabel
      24-7-2007

Mooi hotel, rechtover het strand. Mooie en nette kamers. Vriendelijk personeel. Lekker ontbijt en ook de maaltijden in het restaurant zijn top.

Nadeel is de afstand naar het centrum (toch wel 25min. stappen) en de beperkte parkeergelegenheid.

Gereisd met partner in juli 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Prince de Galles in Menton, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Prince de Galles zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.