We hebben een aantal aanbieders voor Ménerbes voor je op een rij gezet:

Reviews over Ménerbes

prijs/kwalitietverhouding niet in balans

Willie van Hamersveld,
    25-7-2013

Dit hotel ligt op een prachtige locatie in de zeer warme Provence, maar de prijs/kwaliteitverhouding is ver te zoeken. We werden ontvangen door een mevrouw die ons heel vriendelijke en gastvrij het gehele hotel, onze kamer en het restaurant liet zien. Maar voor € 210,00 per kamer verwacht ik wel een airco gezien de hoge temperatuur en tevens miste ik een kluisje op de kamer. Ook de prijs die ik voor het diner moest betalen was verre buiten de waarde van hetgeen ik op mijn bord kreeg en proefde. De eerste ochtend wilden wij direct om half 8 ontbijten waar het personeel verre van vriendelijk aanwezig was en het ontbijt niet compleet was; hiervoor betaalden wij € 21,00 per persoon!

Gereisd met partner in juli 2013

Mooi verblijf maar erg prijzig!

anoniem,
    16-8-2011

Wij verbleven in juli 2O11, 4 nachten in deze bed and breakfast. Alles was gloednieuw: prachtige kamers (met goede bedden) met privé terrasje, mooi zwembad, nette tuin,...

De ligging is schitterend, je kan te voet naar Ménerbes wat op zich al erg fijn is! Het ontbijt vonden wij maar matig, mag voor de prijs toch wat uitgebreider zijn. Wat we ook wel raar vonden, dat er op zondag enkel handdoeken service is, de bedden worden dan niet opgemaakt terwijl je die dag gewoon dezelfde prijs betaald. Samengevat: erg mooi maar wel duur (150 euro per nacht), voor deze prijs moet de service moet dan ook optimaal zijn!

Gereisd met partner in januari 2011

Ligging is perfect,Prijs/kwaliteit niet oke heb echt wel 3

José Meijers,
    7-7-2008

Ligging is perfect,Prijs/kwaliteit niet oke heb echt wel beter kamers gehad voor dit geld Kamer van 240 euro,zonder douchegel en shampoo(na vragen soms)badkamer beetje verwaarloosd Tegels stuk e.d. handdoeken oud, airco kapot na 3 dagen redelijk gemaakt.zwembad leuk maar niet schoon veel vliegen erin.Eten erg duur ontbijt karig voor 20 euro,3 gangen diner 60 euro fles wijn ong.40 euro.lijkt wel of ze zo snel mogelijk geld willen verdienen zonder er veel voor te willen doen!!!!

Gereisd met partner in juli 2008

Nu in 'Genieten' ook uitgeroepen tot 1 van de 10 hotels in

Elisabeth Francet,
    8-2-2008

Nu in 'Genieten' ook uitgeroepen tot 1 van de 10 charmantste hotels in Europa! Des te meer een absolute must.

Gereisd met partner in februari 2008

Dit is een hotel waar u (tenminste als u goed bij kas zit:

elisabeth,
    19-7-2007

Dit is een hotel waar u (tenminste als u goed bij kas zit: standaardkamer vanaf 160€) absoluut eens heen moet. Een pareltje, met juwelen van kamers, elk heel apart en origineel ingericht). Kleinshcalig hotel, met prachtig zwembad (je krijgt er zachte witte handdoeken ter beschikking en je hebt er een enorme privacy. Ook het terras aanpalend aan de ontbijtruimte (ontbijt niet al te uitgebreid maar wel heel lekker).In de buurt: Menerbes en zeker Bonnieux heb je echter heerlijke, gezellige én betaalbare restaurantjes in overvloed. Ook de patio met het thee- en koffiesalon zijn uiterst origineel en heel aangenaam om er te vertoeven.

Dit is een eersteklas luxehotel en qua ligging kan je niet beter treffen, net in het midden van de cirkel Isle-sur-la-Sorgue, Gordes, Lacoste, Bonnieux, Apt. Een must!

Gereisd met partner in juli 2007
Ménerbes scoort een 8,8 uit 10, op basis van 21 reviews