Vakantiehuis Masmazan

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

11 reviews over Vakantiehuis Masmazan

• 10Bram en José Coremans25-09-2017

Geweldige locatie met een super aardige gastheer

Een warm welkom. We zijn helemaal verwent door de gastheer, wat een diner en ontbijt kregen wij voorgeschoteld, heerlijk. Nogmaals bedankt voor de gastvrijheid. We komen zeker weten terug.

Gereisd met vrienden in september 2017

• 10marc22-08-2016

voor herhaling vatbaar 'super'

Wij hebben met onze familie een zeer leuke vakantie gehad. jammer dat het maar twee weken was. het verblijf was schitterend, zeer goed gelegen, centrum, winkels enz. Zeer proper, alles was aanwezig , zeer vriendelijke eigenaars, bedankt voor onze zeer geslaagde vakantie, wij komen zeker terug.

Gereisd met vrienden in juli 2016

• 10Els en Django25-07-2014

Super fijn verblijf gehad!

Wij hebben met onze zoon van 9 jaar 2 weken verbleven in Gîte Olivier. Het was een super aangenaam verblijf! De foto's op de website tonen hoe het in werkelijkheid is ( de gîte was zelfs groter dan verwacht ). Rustig gelegen, prachtig uitzicht, .... hele mooie uitvalsbasis om heel wat in de omgeving te bezoeken! Slechts 3 km naar lekkere bakker in St Didier of Mazan! Heel veel lekkere restaurantjes in de buurt .... Heel vriendelijke gastheer! Je kan alles vragen! Goede map in huisje met heel veel interessante info! De verhouding prijs/ kwaliteit is zeker in verhouding want het uitzicht en de rust zijn onbetaalbaar! ( zowel vanuit de gîte als vanuit het zwembad ) Wij hebben alvast genoten!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2014

• 9Bjorn van de Langenberg16-07-2014

Een prettig verblijf op een droomlocatie!!

Wij zijn net thuis van 2 heerlijke weken bij MasMazan en hebben nu al heimwee! Het domein ligt op een schitterende locatie midden in de natuur met een prachtig uitzicht op een vallei vol wijngaarden. De Mont Ventoux ligt letterlijk in de achtertuin en binnen 14 km sta je in Bedoin aan de voet van deze indrukwekkende berg. Voor fietstochten in de directe omgeving en voor uitstapjes naar steden als Avignon of dorpjes zoals Fontaine de Vaucluse is Mas Mazan een goede uitvalsbasis.

Het zwembad is heerlijk om even tot rust te komen en de buitenkeuken is ideaal om een lekkere lunch of diner voor jezelf te bereiden! Hou je van rust en natuur en ben je niet vies van alle flora en fauna die hierbij komt kijken, dan zit je hier op de juiste plek. Paul Kuijper, de gastheer, is een zeer vriendelijke en behulpzame man en geeft zijn gasten alle vrijheid op zijn domein. Zelfs voor de WK wedstrijden van het Nederlands Elftal waren we uitgenodigd in zijn huiskamer! Kortom een echte aanrader!

Gereisd met partner in juni 2014

• 10blindeman michael25-06-2013

super weekend, in een super locatie !

De gastheer is echt een zeer vriendelijke man, nooit is er iets te veel gevraagd. Een zeer vroeg ontbijt? Paul zorgt er voor, zelfs om 05.30u ! Dit vakantiedomein is super gelegen, zeer rustig, zeer mooi, en alles ok. Een echte aanrader.

Gereisd met vrienden in juni 2013

• 10R en I04-08-2012

Fantastische chambres d'hotes op prachtige plek!

Wat een heerlijke vakantie hebben wij gehad! Gezellig ingerichte kamer, met lekkere bedden en goede douche. Iedere ochtend een heerlijk vers royaal ontbijt met altijd een gekookt eitje en fruitsap:) Mooi en schoon zwembad met genoeg ligbedden en prachtig uitzicht. En altijd mooi weer!!!Eigenaar Paul was erg vriendelijk en vrolijk, niks was hem te gek, ontbijt om 7.30 uur of nog even zwemmen om 01.00 uur 's nachts en meehelpen met een gezamelijke b.b.q. Paul gaf ook leuke tips over wat er in de omgeving te doen was. Wij hebben hier echt een fantastische vakantie gehad!

Gereisd met partner in juli 2012

• 9isabella van den berghe19-03-2012

schitterende vakantie

wij brachten met 5 een sublieme week door bij jullie. de eigenaar is een heel vriendelijke gastheer, geen enkele moeite is hem te veel. het ontbijt was steeds even uitgebreid en verzorgd. elke dag probeerde hij op onze wensen in te spelen. we hebben genoten: de kinderen konden op de trampoline springen, rijden met de fietsjes en zwemmen naar hartelust. de kinderen mochten de vissen voederen... het uitzicht op de omgeving mag er zijn. we kwamen helemaal tot rust. deze zomer slaan we eens over, maar volgende zomer komen we beslist terug. onze kinderen zijn 2.5 jaar en 3.5 jaar. 9 maanden later praten ze nog over de schitterende vakantie!!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

• 9Anouk Bedaux15-09-2011

Klein paradijs!

Met onze dochter van 3 jaar zijn we 1,5 week bij Masmazan geweest. Eerst een paar dagen in één van de chambres d'hotes en daarna in gite Olivier. We hebben genoten van het mooie uitzicht, de goed ingerichte kamers, de gastvrijheid van de eigenaren, het mooie zwembad, de ontbijtjes van Paul, het geluid van de krekels en de aanblik van de sterren in de avond. Een aanrader. Ook voor mensen met jonge kinderen, die vermaken zich hier prima met de andere kinderen en de honden. Met pijn in ons hart zijn we weer vertrokken. Ook een aanrader: restaurant l'Oulo in Mazan....

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

• 10Eddy11-09-2011

Superlocatie!

Fantastische plek als uitvalsbasis om de Mont Ventoux en de Provence te leren kennen. Rust, ruimte, heerlijk eten, lekker zwembadje om af te koelen. Eigenaar Paul weet goed de weg in de omgeving, doet mooie tips aan de hand, en is graag bereid vroeg uit de veren te komen om te helpen. (ontbijt voor 7 om 6 uur om de Mont Ventoux te beklimmen? Pas de probleme..)

Gereisd met vrienden in september 2011

• 9Marco11-09-2011

Prachtig uitzicht met MontVentoux op fietsafstand

Afgelopen week hebben we met een groepje een korte fietsvakantie gehouden en hadden deze locatie uitgekozen vanwege de ideale ligging tov de MontVentoux. Eigenlijk valt er helemaal niets negatiefs te zeggen over de accomodatie. Voor fietsers is de ligging vlakbij de kale berg natuurlijk ideaal, maar ook voor niet fietsers is het een absolute aanrader. Zeer vriendelijke eigenaar, niets is teveel, iedere morgen vers ontbijt, goed onderhouden zwembad met magnifiek uitzicht. De inrichting van de hotelkamers zijn eenvoudig, maar alles is aanwezig en in goede conditie. De tuin leent zich er voor onder het genot van een wijntje en een plakje kaas tot laat in de avond rond te hangen. Ook in de omgeving is volop te doen, leuke dorpjes, wijngaarden en diverse uitstapjes waar de eigenaar desgewenst de nodige uitleg + tips over kan geven. Kortom een uitstekende locatie voor een weekje Provence, al dan niet fietsend.

Gereisd met vrienden in september 2011

Vakantiehuis Masmazan info