Camping Le Ventoux

8.9Fantastisch

• 9.5Eetgelegenheden
  • 8.3Staat v/h sanitair

Meer camping info

Tussen de wijnvelden in Frankrijk ligt Camping Le Ventoux Mazan. De camping is kleinschalig en het personeel erg vriendelijk, waardoor er een gemoedelijke sfeer hangt. Bezoek in Carpentras de grootste markt van de regio met meer dan 400 kramen. Op slechts 30 kilometer afstand ligt Avignon, bekend van het pausenpaleis en de prachtige paleistuinen.

Contact

192 reviews over Camping Le Ventoux

• 8Leo19-11-2016

Prima camping, niks mis mee.

Gemoedelijke camping, niks moet en vrijwel alles kan, niks mis mee, fantastisch restaurant, prima zwembad, goeie plaatsen, Marcel en Pascha en de andere medewerkers proberen het iedereen naar de zin te maken. Wij gaan er volgend jaar zelfs twee keer naar toe. O ja, als je 10-15 jaar op deze camping bent gekomen en nu opeens bevalt het niet meer, dan zal er wel wat anders aan de hand zijn. En dan nog iets, wees dan ook niet flauw en zet er gewoon je eigen naam onder. Stiekum gedoe.

Gereisd met partner in juni 2016

• 9van Eijk19-11-2016

In het voorjaar een heerlijke ontspannen sfeer. Geweldig restaurant, zeer klantvriendelijk, prachtige omgeving en mooi weer!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

• 10Jos17-11-2016

Geweldige camping

Mij moet toch even van het hart dat mensen die vaste gast zijn of er al meerdere jaren komen zo negatief reageren middels dit medium. Hier zal ongetwijfeld iets voor gevallen zijn, anders had men dit wel eerder gedaan. Wij, die hier ook al een tiental jaren komen hebben deze ervaring helemaal niet.De ontvangst is nog altijd even hartelijk net zoals de behulpzaamheid. Dit geld niet alleen voor de beheerders maar zeker ook voor de eigenaren. Deze camping is echt een aanrader als je houd van fietsen/wandelen of de geweldige omgeving verkennen om aansluitend een duik te nemen in het heerlijke zwembad met gezellige poolbar en vervolgens te gaan eten in het voortreffelijke restaurant met aan het hoofd een werkelijke topkok. Kortom voor ons een Top camping

Gereisd met partner in mei 2016

• 9Cornelis17-11-2016

Fijne camping komen hier 2 keer per jaar.

Voor ons is een prettige, relaxte sfeer heel belangrijk. Bij problemen wordt je goed bijgestaan en ook daadwerkelijk door de beheerders geholpen.

Je moet wel van een gemoedelijke sfeer houden en van gezelligheid op z'n tijd.

Er zijn niet veel regels, anders dan gezellig samen leven in de zon. Doe je vervelend krijg je dat zeker te horen en bij herhaling wordt je m.i. terecht verzocht niet meer terug te komen zoals je in een eerder review kunt lezen .

Heb je klachten dan worden die zo snel mogelijk opgelost.

Omgeving is prachtig ook voor niet fietsers. Je kunt ook met de auto mooie dagtrips maken. Er zijn veel leuke resto's in de wijde omgeving en niet duur{we blijven zuinig}.

Wil je een lekker flesje wijn bij het eten drinken blijf dan in het restaurant op de camping eten. Hier wordt lekker gekookt op niveau. Je krijgt dan ook geen problemen met de gendarmerie.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 9John16-11-2016

Voor ons een fantastische camping

Wij zijn het totaal oneens met de 2 voorgaande reviews. Komen hier ook al jaren en zijn zeer tevreden. De eigenaren stellen alles in het werk om de gasten het zo goed mogelijk naar hun zin te maken. Niets is hen te veel. Heb je problemen van welke aard dan ook , zij zullen altijd trachten dit op te lossen. Met het geweldige klimaat is het heerlijk om in een fris zwembad te kunnen afkoelen. Het restaurant is van grote klasse, zelfs de lokale bevolking komt hier eten. Kortom gewoon een fijne gezellige camping en we zien er weer naar uit volgend jaar op camping Le Ventoux te genieten van al het moois wat ze te beieden hebben.

• 9Emily kamphuizen16-11-2016

Volgend jaar absoluut weer!

Het was echt een super ervaring met mijn man Herman ! Echt hele enthousiast, zwembad was zelfs zalig in september en perfect schoon.Het uitzicht op de mont-ventoux maakte onze ochtend al meteen goed!Het personeel was echt super aardig en altijd vrolijk. 😄 Het restaurant was zalig en super gezellig, Complimenten aan de chef! De kinderen zijn vooral in het zwembad of in de speeltuin,lekker gezellig! ik snap die negatieve réacties niet en vooral van anouk, er zal wel meer aan de hand zijn ! Happy hour echt heel leuk georganiseerd door de eigenaren.sanitair was een beetje verouderd maar keurig schoon.we hebben al geboekt voor volgend jaar!

• 9Eetgelegenheden

• 5loeke16-11-2016

nooid meer

De camping prijst zich uit de markt , vanaf 2017 worden de prijzen aan de buitenkant vergroot maar er komt liefst per dag 5.5 € bij en geen acsi korting , de andere plaatsen komt 2 € bij maar blijft acsi. Men zou dit geld beter gebruiken om het sanitair op te kuisen en te vernieuwen , eveneens het zwembad en het voetbad dat zeer vies is , alsook de ligbedden moeten vervangen worden die zijn voor de helft stuk zijn en gevaarlijk. Er is ook een rare kronkel bij het campingbeheer , dit en vorig jaar zijn er al vijf stellen van de camping gevlogen omdat ze aanmerkingen hadden. Buiten en op de camping is er hondenpoep die niet word opgeruimd , uitkijken waar ge loopt . Wij hebben het gehad op Le Ventoux

• 8Eetgelegenheden

• 1Anouk15-11-2016

Nooit meer!

Zeer onvriendelijk personeel Zwembad steenkoud, weinig te doen op de camping. Bij de happy hour wordt het er niet gezelliger op! Als je er bent, let er dan heel goed op dat je het goede poortje naar het toilet neemt, anders wordt je zonder pardon van de camping afgestuurd! Zelfs wanneer je er al meer dan 10 jaar 3 maanden per jaar je geld uit komt geven! Belachelijk!

• 1Eetgelegenheden

Gereisd met partner in januari 2016

• 5Vaste klant15-11-2016

Camping met twee gezichten

Deze camping heeft twee gezichten! Enerzijds wordt je hartelijk ontvangen en behandeld door de beheerders en aan de andere kant wordt er door de eigenaren een beleid gevoerd dat niet door de beugel kan. De eigenaren profileren zich tijdens de Happy Hour als het joviale koppel maar zodra je omdraait krijg je een mes in je rug. Opbouwende kritiek wordt niet getolereerd waarna je als vaste klanten de poort wordt gewezen. Dit met het vriendelijke verzoek om volgend jaar niet meer terug te komen. Deze arrogantie zijn ons geld ook niet waard en dus zoeken we volgend jaar een camping waar we wel worden geaccepteerd. Want na bijna 15 jaar vaste klant blijk je toch een nummer te zijn!

Diep en diep triest!

• 4Eetgelegenheden

• 7Daniel17-09-2016

nooit meer

In de gids staat 10 A electro en er zijn er maar 6.De beheerder weet niet dat er maar 6 zijn.Zeer kleine plaatsen en moeilijk om er door te rijden.Het is een Nederlands bastion en als Belg wordt je maar scheef bekeken.Voor die prijs hebben wij al meer gekregen op een camping.

Camping Le Ventoux info

• Aantal campingplaatsen50 tot 200