Camping Le Ventoux

8.9Fantastisch

• 9.5Eetgelegenheden
  • 8.3Staat v/h sanitair

Meer camping info

Tussen de wijnvelden in Frankrijk ligt Camping Le Ventoux Mazan. De camping is kleinschalig en het personeel erg vriendelijk, waardoor er een gemoedelijke sfeer hangt. Bezoek in Carpentras de grootste markt van de regio met meer dan 400 kramen. Op slechts 30 kilometer afstand ligt Avignon, bekend van het pausenpaleis en de prachtige paleistuinen.

Contact

192 reviews over Camping Le Ventoux

• 2018
    9Familie Huisman26-07-2018

Fijne rustige camping gelegen op een fantastische plek. Mooie mobilhome. Zeer gastvrije eigenaar. Mooi zwembad. Hier een week geweest. Fantastische uitvalsbasis voor de beklimming van de Mont Ventoux. Maar ook andere mooie fietstochten en autoritten. Ergo: wij vonden het top! Veel nationaliteiten op de camping, maar de eigenaar weet goed aan welke kwaliteitseisen een camping moet voldoen in de huidige tijd.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• Oude reviews

8Erna26-08-2017

Opnieuw een fantastisch verblijf gehad!

Dit is een leuke, gemoedelijke en overzichtelijke camping in een prachtig gebied. Ideaal voor gezinnen met jongere kinderen maar ook voor wielrenners. De omgeving heeft veel te bieden. In de buurt zijn veel mooie dorpen en er is er veel te zien en te doen in de omgeving. De camping heeft een prachtig uitzicht op de Mont Ventoux. De mensen die gezamenlijk de camping runnen zijn behulpzaam en meedenkend wat bijdraagt aan een fijne en ontspannen sfeer op de camping. Helaas ben ik een paar dagen ziek geweest maar ben daarbij goed geholpen door Marcel die betrokken was, echt top!!! Het afgelopen jaar zijn er veel verbeterpunten toegevoegd zoals wc papier op de toiletten en ook het speelveld is leuk opgeknapt. Ook het speeltuintje wordt onderhouden, en toen er wat kapot ging werd het direct vervangen. Er is (gelukkig) geen animatie, maar zo af en toe wordt er wat leuks georganiseerd. De wijnproeverij is een aanrader. Het gastronomische restaurant is een enorm pluspunt bij deze camping, en is zéér aan te bevelen! Verbeterpunten zijn de stoelen bij het zwembad, waarvan er een behoorlijk aantal aan de onderkant gebroken zijn, en ook het sanitair gebouw kan beter voor een 3 sterren camping (wel redelijk tot voldoende schoon). Al met al een fijne camping waar wij met veel plezier komen. Het komende jaar komen er nieuwe kampeerplekken maar ook mobile homes bij, en hopelijk blijft de camping zich de komende jaren ook op andere punten verbeteren en zijn sfeer behouden. Wij waren hier voor de 4e keer en hebben alweer voor volgend jaar geboekt. We kijken er alweer naar uit!

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 10peter overduin03-08-2017

Opnieuw weer een geweldige vakantie gehad!

Inmiddels voor het 7e jaar weer een geweldige vakantie gehad op deze camping. Ontzettende lieve mensen en een toprestaurant. Ook in 2018 hopen we er weer te zijn!

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2017

• 9Benny S.01-08-2017

Fantastisch, Rustig en Zeer Vriendelijk

1 week verbleven op deze camping. Hadden oorspronkelijk een basis chalet gevraagd, maar aangezien deze volzet waren hebben we een luxe chalet gekregen voor dezelfde prijs. Zeer attent. Marcel en zijn vrouw zijn zeer vriendelijke uitbaters en staan steeds klaar voor alle vragen of problemen. Wij hebben een jongetje van 2,5 jaar. Alles was voorzien, en speeltuin en zwembad zijn ideaal voor alle kinderen. Ideale en rustige camping op een kleine 10 minuten van de voet van de ventoux. Enorme aanrader als je deze streek wil verkennen en wat aan rust toe bent.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 9Jacco en Symone Buurstra24-07-2017

Fantastisch, prachtige camping

Prachtige camping midden tussen de wijnvelden met een mooi panorama uitzicht op de Mont Ventoux, camping waar nog een gemoedelijke sfeer hangt maar wel met allerlei voorzieningen. Plannen om volgend jaar terug te gaan worden al gemaakt!!

Gereisd met partner in juli 2017

• 9Petra van Groenestijn07-07-2017

Geweldige camping!

Ik vond eigenlijk alles wel goed aan deze camping. Alles wat we zochten. Een niet te grote camping. Betaalbare prijs, mooie omgeving om te wandelen of te fietsen. Leuk zwembad, lekker restaurant, schoon sanitair, mooie staanplaatsen en vooral een prachtig uitzicht. Laatste paar jaar vanwege familie- omstandigheden niet naar toe gekund, maar hebben ons volgende verblijf alweer geboekt. Mogelijkheden te over. Zeker voor wie te Mont Ventoux (lopend, fietsend of met de auto) wil bezoeken is dit De Perfecte camping. Bovendien is het personeel ook nog héél erg vriendelijk en spreken zij voor het gemak ook nog nederlands. Al met al een perfecte camping.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 9Bles03-07-2017

Goed bevallen tijdens Tour du ALS

Goed restaurant op de camping

Gereisd met vrienden in juni 2017

• 9Johnnie02-07-2017

Wederom een geweldige vakantie gehad

Het is een landelijke camping met eigenaar en beheerders die altijd voor je klaar staan. Een prettige sfeer en een uitstekend restaurant van hoog niveau met een fijne bediening en een geweldige chefkok. Fantastisch uitzicht en veel wandel en fietsmogelijkheden. Wij komen hier al jaren en zijn nog lang niet uitgekeken.

Gereisd met partner in april 2017

• 9Helene01-07-2017

Het waren weer heerlijke weken........

Fijne beheerders, super omgeving....heerlijke wijnen.....

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2017

• 8Otje197528-06-2017

Heerlijke camping!

Wij zijn hier in juni een week met de kinderen, met overige familieleden en vrienden geweest verdeeld over meerdere plekken. We hebben plekken dicht bij elkaar gekregen. Dit was erg fijn. De plekken zijn niet overdreven groot, maar meer dan groot genoeg voor caravan met luifel/voortent, auto en extra ruimte voor waslijn ed Zeer vriendelijke en behulpzame beheerders.

Sanitair is goed en schoon. En er is toiletpapier aanwezig. En de douches zijn heerlijke grote douchekoppen

Zwembad is mooi gelegen met voldoende bedden er om heen.

Wij hebben hier een heerlijke week gehad en komen volgend jaar weer terug!

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017