Camping Le Ventouxstersterster

• 9.3Eetgelegenheden
  • 8Staat v/h sanitair

Meer camping info
Tonen op kaart

Tussen de wijnvelden in Frankrijk ligt Camping Le Ventoux Mazan. De camping is kleinschalig en het personeel erg vriendelijk, waardoor er een gemoedelijke sfeer hangt. Bezoek in Carpentras de grootste markt van de regio met meer dan 400 kramen. Op slechts 30 kilometer afstand ligt Avignon, bekend van het pausenpaleis en de prachtige paleistuinen.

Contact

190 reviews over Camping Le Ventoux

• 10Zimmermann05-07-2012

Feiner Campingplatz mit vielen Vorzügen

Der Platz ist mit knapp unter 50 Plätzen eher klein dafür sehr herzlich und mit viel Engagement geführt (super Tips für Unternehmungen & wo die schönsten Lavenderfelder sind). Das Resautrant bietet WIRKLICH feine fränzösiche Küche. Resevierungen sind zu empfehlen. Wir kommen auf alle Fälle wieder.

• 7Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2012

17 tips over Camping Le Ventoux

• Nico, 26-10-2013
    • met elektrische fiets omgeving verkennen. Heel andere indrukken dan met de wagen op stap gaan.

• T, 16-07-2014

Niet gereserveerd ? Boek (eventueel) op tijd bij, deze camping is in de regel steeds vol. En besluit u het komende jaar terug te komen, laat dit dan vrijblijven vastleggen.

• Pol Bernardus, 19-08-2013

ZEKER in het restaurant "Géraldinette" gaan eten! Markten in Bédoin, Isle sur la Sorgue zijn de moeite waard. Avignon ligt op een boogscheut.

Carrières Lumières bij Les Baux is ook een aanrader (zeker op een hete dag)

25 vragen over Camping Le Ventoux

• C Beers , 13-01-2019

Hallo, is een luchtbed, - band een balletje of iets dergelijks in het zwembad toegestaan? En mogen de heren/jongens een zwemshort dragen? Of moet het een strakke zwembroek zijn? Hartelijk dank alvast!

• Marja, 22-10-2018

Mon vertoux

Wij fietsen op een racefiets . Is het te doen en hoever is het fietsen naar de mon vertoux?

• J. Mulder, 10-05-2018

Stroom

Wij hebben voor komende zomer een kampeerplek gereserveerd. Wij zouden nog graag willen weten hoeveel ampere stroom de camping biedt. We kunnen dit niet op de website vinden en staan momenteel in nederland met 4-6A. . Vinden we eigenlijk iets te weinig.

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig