Camping Le Ventoux

Weer vandaag16°-1°
Camping Le Ventoux
8,9

Omschrijving
Tussen de wijnvelden in Frankrijk ligt Camping Le Ventoux Mazan. De camping is kleinschalig en het personeel erg vriendelijk, waardoor er een gemoedelijke sfeer hangt. Bezoek in Carpentras de grootste markt van de regio met meer dan 400 kramen. Op slechts 30 kilometer afstand ligt Avignon, bekend van het pausenpaleis en de prachtige paleistuinen.

1 review over Camping Le Ventoux in het Nederlands

buitengewoon

algo
10-10-2011

een top camping, super leuke mensen, fijn in de omgang en altijd met een glimlach, ik heb er een top verblijf gehad en met veel plezier rond geken.

de keuken is ook super!, maar waar al het bakpapier toch naar toe gaat ?

Mensen van Le Ventoux, bedankt voor het super verblijf !

Gereisd alleenreizend in juni 2011

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Ventoux in Mazan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Ventoux zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.