Camping Le Ventoux

Camping Le Ventoux
8,9

Omschrijving
Tussen de wijnvelden in Frankrijk ligt Camping Le Ventoux Mazan. De camping is kleinschalig en het personeel erg vriendelijk, waardoor er een gemoedelijke sfeer hangt. Bezoek in Carpentras de grootste markt van de regio met meer dan 400 kramen. Op slechts 30 kilometer afstand ligt Avignon, bekend van het pausenpaleis en de prachtige paleistuinen.

9 reviews over Camping Le Ventoux in het Nederlands

Goed bevallen tijdens Tour du ALS

Bles,
3-7-2017

Goed restaurant op de camping

Gereisd met vrienden in juni 2017

leuke camping

Betsy en Frans
18-5-2013

Wifi niet meer gratis en 1 verwarmde douche ruimte leuke camping met mooie dorpen in de omgeving

Gereisd met vrienden in maart 2013

Fantastisch!

Luc
19-9-2012

Wij waren vorige week met 19 fietsende mannen op deze kleine knusse camping. Alles klopte: de vriendelijkheid/service, de kwaliteit van de stacaravans, het zwembad en het weer. Niets dan lof. Speciale vermelding verdient het eten in het restaurant, dat was echt buitengewoon! Wij hebben een paar prachtige dagen gehad waarvoor dank.

Gereisd met vrienden in januari 2012

Super camping

Pat Thiemann
12-9-2012

Zijn net terug met de fietsclub (19 pers) van 4 dagen fietsen op en rond de Mont Ventoux.Ons verblijf was op camping Le Ventoux, 10 km vanaf Bedoin.

Wat een SUPER camping. Alles prima geregeld ,super eten en wat een vertroeteling van onze ploeg door de camping eigenaren,niets was hen teveel gevraagd, kortom heerlijk genoten mede dankzij de inzet van camping Le Ventoux!

Gereisd met vrienden in september 2012

in groep

De clercq
18-6-2012

weinig nachtlawaai, konfortabele bungalows, géén probleem om voor twee personen de aankomstdatum en vertrekdatum te weizigen ondanks een globale groepsreservatie.

Gereisd met vrienden in mei 2012

Heel erg genoten

Ton en Wil Sengers
18-5-2012

We hebben hier twee weken doorgebracht en we hebben twee heerlijke weken gehad, heel gastvrij, geweldig goed restaurant en een prachtige omgeving. Zeer aan te bevelen, we komen zeker volgend jaar weer terug!

Gereisd met vrienden in april 2012

KAN BIJNA NIET BETER, HEERLIJKE VAKANTIE

P. van Moorsel
26-2-2011

Prachtige omgeving met uitzicht op de Mont Ventoux, voorzieningen perfect in orde en het restaurant is pure klasse. Gezellige no nonsence camping in een zeer interessant en mooi gebied.

Gereisd met vrienden in augustus 2010

KLasse

Jan Jansen
17-10-2010

Fijne, kleine camping waar voor 3 fietsende vrienden toch nog een plekje werd gevonden.Vorig jaar in de stacaravan en dit jaar met de camper en allebei zeer goed bevallen. Gewoon nog Service en Gastvriendelijkheid met een hoofdletter!

En waar worden er nog in een camping-restaurant gambas en coquilles geserveerd.

Tot volgend jaar in oktober.

Jan, Rob en Rob

Gereisd met vrienden in oktober 2010

Goede keuze!

deelnemer
17-10-2010

Perfecte locatie om de Mont Ventoux te beklimmen, het eten is super goed.

Gereisd met vrienden in mei 2010

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Ventoux in Mazan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Ventoux zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.