Camping Le Ventoux

Weer vandaag15°-2°
Camping Le Ventoux
8,9

Omschrijving
Tussen de wijnvelden in Frankrijk ligt Camping Le Ventoux Mazan. De camping is kleinschalig en het personeel erg vriendelijk, waardoor er een gemoedelijke sfeer hangt. Bezoek in Carpentras de grootste markt van de regio met meer dan 400 kramen. Op slechts 30 kilometer afstand ligt Avignon, bekend van het pausenpaleis en de prachtige paleistuinen.

92 reviews over Camping Le Ventoux in het Nederlands

Formidable !

Frank Palstra,
9-8-2018

Samen met mijn vrouw, dochter,schoonzoon en kleinkind hadden we voor 2 weken ruim van te voren 2 mobile homes gehuurd, hetgeen ons allemaal uitstekend bevallen is. Van alle gemakken voorzien(check de campingsite!) en een geweldige ligging met zicht op de Mont Ventoux en aan een wijngaard.

Voor het eerst voor ons een verblijf op een vrij kleine camping, maar we hebben in alle opzichten genoten. Bijv. van het zwembad, het restaurant Geraldinette (top!) en de receptie (vriendelijk / behulpzaam) , waar je elke dag brood kon bestellen voor de volgende dag. Ook wat levensmiddelen waren er te koop.. soms heel handig !

We hadden een mooi overzicht gekregen wanneer en waar er leuke markten waren in onze omgeving. Hebben we dan ook regelmatig gebruik van gemaakt.

Bij het mobile home veel op het terras gezeten, gebruik gemaakt van de barbecue en met zijn 5-en steeds met elkaar ontbeten onder het afdakje naast onze mobile home. Was geweldig !

Gereisd met partner in juli 2018

Opnieuw weer een geweldige vakantie gehad!

peter overduin,
3-8-2017

Inmiddels voor het 7e jaar weer een geweldige vakantie gehad op deze camping. Ontzettende lieve mensen en een toprestaurant. Ook in 2018 hopen we er weer te zijn!

Gereisd met partner in juli 2017

Fantastisch, prachtige camping

Jacco en Symone Buurstra,
24-7-2017

Prachtige camping midden tussen de wijnvelden met een mooi panorama uitzicht op de Mont Ventoux, camping waar nog een gemoedelijke sfeer hangt maar wel met allerlei voorzieningen. Plannen om volgend jaar terug te gaan worden al gemaakt!!

Gereisd met partner in juli 2017

Wederom een geweldige vakantie gehad

Johnnie,
2-7-2017

Het is een landelijke camping met eigenaar en beheerders die altijd voor je klaar staan. Een prettige sfeer en een uitstekend

restaurant van hoog niveau met een fijne bediening en een geweldige chefkok.

Fantastisch uitzicht en veel wandel en fietsmogelijkheden.

Wij komen hier al jaren en zijn nog lang niet uitgekeken.

Gereisd met partner in april 2017

Het waren weer heerlijke weken........

Helene,
1-7-2017

Fijne beheerders, super omgeving....heerlijke wijnen.....

Gereisd met partner in juni 2017

.....Helaas moesten wij twee weken eerder vertrekken dan was gepland. Door persoonlijke omstandigheden hebben we zo'n drie dagen diverse hospitaals in de regio bezocht. Dankzij de heel goede zorgen van de beheerder en zijn vrouw konden we veilig de terugreis naar Nederland aanvaarden. Evenals de twee voorgaande keren, toen wij de camping bezochten, was het verblijf ondanks de voortdurende hitte een plezierig gebeuren. De enkele negatieve uitspraken welke zijn geplaatst op deze site moeten met een korreltje zout genomen worden. Voorafgaande aan het geschil dat was ontstaan tussen de eigenaar en dat clubje, hebben deze mensen ook altijd met volle teugen genoten van alles en iedereen die met deze camping te maken hadden. Dus mosterd na de maaltijd. "Le Ventoux" blijft een aanrader.

Gereisd met partner in mei 2017

Ongekend gastvrij!

Janine Koele,
12-6-2017

Mijn ouders genoten van een heerlijke vakantie op deze idyllische camping, toen mijn vader op 2 april 2017 plotseling overleed. De fantastische wijze waarop de camping- en restauranteigenaren mijn moeder en later ook ons als kinderen hebben opgevangen, is niet in woorden te vatten. Naast hulp bij het regelen van de praktische zaken, zijn we op ongekend gastvrije wijze ontvangen en begeleid tijdens de eerste dagen na het overlijden. We kijken hier, als gezin, met zeer warme gevoelens op terug en komen dan ook zeker terug naar camping Le Ventoux!

fijne ervaring

Cornelis,
17-4-2017

werden op eerste paasdag verrast met paaseitjes aan de caravan.

Aan het eind van de dag een borrel in de poolbar met hapjes en pizzapunten.

Een echte start van de voorjaarsvakantie.

Erg gezellig.

Gereisd met partner in april 2017

Super camping en altijd vriendelijk

Frans Sr en Ria
19-2-2017

Wij komen hier de afgelopen jaren altijd met veel plezier. Soms twee keer per jaar. Was onze eerste kampeerervaring, daarna velen andere bezocht maar dit is onze camping. Kleinere camping, mooi zwembad en ook een badje voor de kinderen. Hier vandaan heerlijke tochten op de racefiets. Voor 2017 zijn de plaatsen aan de buitenzijde met zicht op de Mont Ventoux vergroot. Gelijk geboekt. Ruim en top view. Broodjes service, vriendelijk en hulpvaardige beheerder, probeert het je altijd naar de zin te maken. En het restaurant is een aanrader.

Gereisd met partner in juni 2016

klantvriendelijk campingteam

T&G
20-11-2016

Het een camping die rustig gelegen is tussen de wijnvelden, waar servies hoog in het vaandel staat. Er is voor alle leeftijd catogirie mensen elke week een activiteit, gedurende het hoogseizoen. Dit organiseerd het team zelf. Informatie ten aanzien van de omgeving en de activiteiten zijn up todate en paraat. Het restaurant is een bonus, waar je van een wisselde culinaire kaart kan eten. Het restaurant is ook geschikt voor kinderen.

Gereisd met partner in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Ventoux in Mazan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Ventoux zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.