Opnieuw een fantastisch verblijf gehad!

Camping Le Ventoux ***

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Erna

Opnieuw een fantastisch verblijf gehad!

Erna,
26-8-2017

Dit is een leuke, gemoedelijke en overzichtelijke camping in een prachtig gebied. Ideaal voor gezinnen met jongere kinderen maar ook voor wielrenners. De omgeving heeft veel te bieden. In de buurt zijn veel mooie dorpen en er is er veel te zien en te doen in de omgeving. De camping heeft een prachtig uitzicht op de Mont Ventoux. De mensen die gezamenlijk de camping runnen zijn behulpzaam en meedenkend wat bijdraagt aan een fijne en ontspannen sfeer op de camping. Helaas ben ik een paar dagen ziek geweest maar ben daarbij goed geholpen door Marcel die betrokken was, echt top!!! Het afgelopen jaar zijn er veel verbeterpunten toegevoegd zoals wc papier op de toiletten en ook het speelveld is leuk opgeknapt. Ook het speeltuintje wordt onderhouden, en toen er wat kapot ging werd het direct vervangen. Er is (gelukkig) geen animatie, maar zo af en toe wordt er wat leuks georganiseerd. De wijnproeverij is een aanrader. Het gastronomische restaurant is een enorm pluspunt bij deze camping, en is zéér aan te bevelen! Verbeterpunten zijn de stoelen bij het zwembad, waarvan er een behoorlijk aantal aan de onderkant gebroken zijn, en ook het sanitair gebouw kan beter voor een 3 sterren camping (wel redelijk tot voldoende schoon). Al met al een fijne camping waar wij met veel plezier komen. Het komende jaar komen er nieuwe kampeerplekken maar ook mobile homes bij, en hopelijk blijft de camping zich de komende jaren ook op andere punten verbeteren en zijn sfeer behouden. Wij waren hier voor de 4e keer en hebben alweer voor volgend jaar geboekt. We kijken er alweer naar uit!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017