Camping Le Ventoux ***

Review geschreven door Petra van Groenestijn

Geweldige camping!

Petra van Groenestijn,
7-7-2017

Ik vond eigenlijk alles wel goed aan deze camping. Alles wat we zochten. Een niet te grote camping. Betaalbare prijs, mooie omgeving om te wandelen of te fietsen. Leuk zwembad, lekker restaurant, schoon sanitair, mooie staanplaatsen en vooral een prachtig uitzicht. Laatste paar jaar vanwege familie- omstandigheden niet naar toe gekund, maar hebben ons volgende verblijf alweer geboekt. Mogelijkheden te over. Zeker voor wie te Mont Ventoux (lopend, fietsend of met de auto) wil bezoeken is dit De Perfecte camping. Bovendien is het personeel ook nog héél erg vriendelijk en spreken zij voor het gemak ook nog nederlands. Al met al een perfecte camping.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015
Vorige reviewVorige