Camping Le Ventoux

Camping Le Ventoux
8,9

25 reacties Camping Le Ventoux

C Beers , 13-1-2019

Hallo, is een luchtbed, - band een balletje of iets dergelijks in het zwembad toegestaan?

En mogen de heren/jongens een zwemshort dragen? Of moet het een strakke zwembroek zijn? Hartelijk dank alvast!

Mon vertoux

Marja, 22-10-2018
Wij fietsen op een racefiets . Is het te doen en hoever is het fietsen naar de mon vertoux?

Stroom

J. Mulder, 10-5-2018
Wij hebben voor komende zomer een kampeerplek gereserveerd. Wij zouden nog graag willen weten hoeveel ampere stroom de camping biedt. We kunnen dit niet op de website vinden en staan momenteel in nederland met 4-6A. . Vinden we eigenlijk iets te weinig.
0 reacties

Fietsen met een normale hollandse fiets

Elcee, 2-5-2018
Is het mogelijk om vanaf de camping te fietsen met een gewone (NIET elektrisch) fiets. Eentje met een 5tal versnellingen?

Steile oprit/afdaling?

Fam.kruithof, 28-4-2018

Ligt de camping halverwege een berg en zodoende een vrij steile oprit heeft?

Ik heb ergens iets dergelijks gelezen.

Kampeerplaatsen

Simone, 26-12-2016
Wij willen aankomend zomer begin juli na deze camping. Heeft iemand tips welke kampeerplaatsen het mooist zijn? We twijfelen tussen de grote zonrijke plekken of de plekken met een afdak. We komen met een caravan en geen kinderen. Dus alle tips zijn welkom. Alvast bedankt
2 reacties

WiFi

Charles.marse@gmaíl.com, 1-8-2016
Is er WiFi aanwezig op decamping en zoja zijn dat kosten aan verbonden?

tieners

tetteroo, 9-7-2015

Hallo,

Onze meiden (15 en 13) vragen zich af of er 1 augustus t/m 14 augustus jongeren zijn?

speelkamaraadje

Janneke, 7-7-2014

Hoi Allemaal,

Wij hopen de laatste week van augustus naar de camping te komen.

Wat ik me afvraag of eigenlijk de kinderen, zijn er nog meer kinderen in de leeftijd van 5 en 8 jaar.

2 reacties

veilig fietsen.

D Cremers, 3-7-2014
Wie weet of het buiten de camping veilig is om de kinderen te laten fietsen? Twijfelen nl.of we de fietsen van de kids wel of niet meenemen. (zoon van 11 en een dochter van 9 ) Wij bezoeken de camping begin Augustus.