25 vragen over Camping Le Ventoux

• C Beers , 13-01-2019 Rapporteren

Hallo, is een luchtbed, - band een balletje of iets dergelijks in het zwembad toegestaan? En mogen de heren/jongens een zwemshort dragen? Of moet het een strakke zwembroek zijn? Hartelijk dank alvast!

• Marja, 22-10-2018 Rapporteren

Mon vertoux

Wij fietsen op een racefiets . Is het te doen en hoever is het fietsen naar de mon vertoux?

• J. Mulder, 10-05-2018 Rapporteren

Stroom

Wij hebben voor komende zomer een kampeerplek gereserveerd. Wij zouden nog graag willen weten hoeveel ampere stroom de camping biedt. We kunnen dit niet op de website vinden en staan momenteel in nederland met 4-6A. . Vinden we eigenlijk iets te weinig.

• Elcee, 02-05-2018 Rapporteren

Fietsen met een normale hollandse fiets

Is het mogelijk om vanaf de camping te fietsen met een gewone (NIET elektrisch) fiets. Eentje met een 5tal versnellingen?

Marjel, 20-06-2018

Ja hoor. Zeker richting Mazan of Bedoin. De Ventoux zelf zal niet gaan. De omgeving is vals plat zoals ze dat noemen. En vergeet de hitte niet.

• Fam.kruithof, 28-04-2018 Rapporteren

Steile oprit/afdaling?

Ligt de camping halverwege een berg en zodoende een vrij steile oprit heeft? Ik heb ergens iets dergelijks gelezen.

Simone, 01-05-2018

Nee hoor, de camping is gewoon plat gelegen zeg maar dus geen steile heling of oprit of iets dergelijks. De camping ligt gewoon mooi tussen den wijnvelden in.

• Simone, 26-12-2016 Rapporteren

Kampeerplaatsen

Wij willen aankomend zomer begin juli na deze camping. Heeft iemand tips welke kampeerplaatsen het mooist zijn? We twijfelen tussen de grote zonrijke plekken of de plekken met een afdak. We komen met een caravan en geen kinderen. Dus alle tips zijn welkom. Alvast bedankt

SWieringh, 07-06-2017

Wij hebben inmiddels geboekt en staan op plek 11.

Marielle, 02-06-2017

Plaatsen met afdak hebben een prachtig uitzicht. Vorig jaar ook op een plaats met overkapping gestaan.

• WiFi

Is er WiFi aanwezig op decamping en zoja zijn dat kosten aan verbonden?

• tetteroo, 09-07-2015 Rapporteren

tieners

Hallo, Onze meiden (15 en 13) vragen zich af of er 1 augustus t/m 14 augustus jongeren zijn?

• Janneke, 07-07-2014 Rapporteren

speelkamaraadje

Hoi Allemaal, Wij hopen de laatste week van augustus naar de camping te komen. Wat ik me afvraag of eigenlijk de kinderen, zijn er nog meer kinderen in de leeftijd van 5 en 8 jaar.

Wendy, 07-11-2014

Wij zijn afgelopen zomer van 4 augustus tot 21 augustus geweest en in die periode heel veel Nederlanders op de camping (camping stond ook deze gehele periode dat wij er waren vol). Toen wij gingen, gingen er wel aardig veel mensen naar huis en kwamen er niet heel veel meer voor terug. Ik denk dus dat de camping rond 20-25 augustus rustiger wordt en er minder kinderen zijn, maar er zullen altijd genoeg kinderen zijn aangezien genoeg mensen laat vakantie hebben.

mailerna, 07-07-2014

Jullie wonen waarschijnlijk in het midden van het land? Door de vakantiespreiding zullen veel mensen dan al terug zijn van vakantie. WIj vertrekken met onze 4 kinderen in de laatste week van hun vakantie terug naar huis (18 augustus, wij komen uit het zuiden, kinderen uit het noorden zitten dan al weer op school) Ik denk dat veel kinderen eind augustus al geen vakantie meer hebben of al geweest zijn. Wil je meer zekerheid, dan zou je de eigenaar een mail kunnen sturen met deze vraag.

• D Cremers, 03-07-2014 Rapporteren

veilig fietsen.

Wie weet of het buiten de camping veilig is om de kinderen te laten fietsen? Twijfelen nl.of we de fietsen van de kids wel of niet meenemen. (zoon van 11 en een dochter van 9 ) Wij bezoeken de camping begin Augustus.

vannispen, 06-07-2014

In Frankrijk zijn ze buiten wielrenners niet echt gewend aan fietsers op de weg. Ik zou zeker met jonge kinderen het niet aandurven.