Weer vandaag6°-2°

5 reviews over Camping les Royères du Prieuré in het Nederlands

Heerlijke camping.

Jolanda
23-8-2016

Heerlijk rustige camping. Mooie ruime plekken. Nieuw sanitair. Prachtig gelegen in mooie omgeving waar veel te zien is.

Gereisd met partner in juli 2016

Prima

willem
29-7-2013

Aangename rustige camping met veel potentieel fietsplezier. Bakker op 2 lm maar wel een goede. Hogere terrassen ideaal

Gereisd alleenreizend in mei 2013

Mooie rustige camping

Sandra van Dijk
7-11-2012

Eenvoudige camping, geen zwembad of restaurant, maar lekker rustig gelegen. Wandelpaden beginnen vanaf de camping. Nieuw en schoon sanitair.

Gereisd met partner in september 2012

Superrustig, mooi uitzicht

Ann.De.Jonghe1
3-10-2012

Mooi gelegen, met zicht op het oude dorpje, of op het Luberon-gebergte.

Alleen ok voor rustzoekers ! Ligt aan de fietsroute.

Deel van de camping heeft een grote open plek, of je kan kiezen om onder de bomen te staan.

Sanitair was ok, douches mochten iets warmer.

Bakker en supermarkt toch wel enkele kilometers verwijderd.

Gereisd met partner in september 2012

Zeer rustige camping

Willem
21-3-2011

Voor rustzoekende natuurliefhebbers een prachtig camping. Er is geen vertier zoals zwembad en speeltoestellen. Ligt op loopafstand van het historische plaatsje Maubec. Verder heel veel mooie stadjes in de directe omgeving - Lubéron

Gereisd met partner in juli 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping les Royères du Prieuré in Maubec , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping les Royères du Prieuré zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.