Camping Lou Cigalon

Camping Info

4 reviews over Camping Lou Cigalon in het Nederlands

• 2017
    9Homans-Ottens26-08-2017

Famtastische camping op fraaie locatie!

Heerlijke week gehad op deze camping. Fraai gelegen aan de Middellandse zee. Zandstrandjes op loopafstand, mooi maar klein zwembad en zeer compleet en comfortabele stacaravans. Winkeltje voor verse broodjes net buiten de camping en volop mogelijkheden voor activiteiten of uitstapjes in de omgeving. Bijna alleen maar Fransen gezien. Restaurantje was gezellig en prima voor een eenvoudige maaltijd of drankje op het terras. De camping was zeer schoon. Hierdoor lag de lat voor de eindschoonmaak van de caravan hoog. Afkopen door het te laten doen kostte maar liefst €80.

9Kindvriendelijk
    9Ligging

Met oudere kinderen

• 8fam. van Eldik01-11-2016

Mooie omgeving

Leuke kleine Franse camping met vriendelijke eigenaars. Wij hadden een mobilhome Ophea via de camping gehuurd. Een mooie en ruime mobilhome met goede bedden en een heerlijke douche. Ondanks dat het een kleine camping is wordt er elke dag wel iets georganiseerd van een tafeltennis toernooi tot miss en mister camping voor de kleine kinderen. De omgeving is erg mooi! De camping ligt aan een baai, maar in de buurt zijn meerdere mooie baaitjes. Een bezoekje aan Marseille is goed te doen maar een half uurtje rijden vanaf de camping. Martigues is ook zeker de moeite waard. De uitzicht die je hebt als je naar de camping rijdt is prachtig!

8Kindvriendelijk
    8Zwembad
    8Eetgelegenheden
    8Ligging

Met oudere kinderen

• 7Ririen15-07-2013

Prima

Ligt in een mooie omgeving. Van het sanitair op de camping hebben wij geen gebruik gemaakt omdat wij een stacaravan hadden gehuurd met eigen sanitair. Dit was overigens allemaal netjes en prima. Voor kinderen vind ik de faciliteiten wel karig. Geen schaduw in het speeltuintje en maar 2 toestellen. Ook was er geen kinderbadje. Voor de rest hebben wij er ons prima vermaakt!

5Kindvriendelijk
    8Ligging

Met jonge kinderen

• 9Gisèle26-09-2012

Lou Cigalon : de vraies vacances !

On a adoré le cadre avec une vue magnifique, le petit port de pêche typiquement provençal, la plage juste à côté... Le chalet est très propre, bien équipé et confortable. On a adoré également la piscine modeste mais suffisante vu que c'est un petit camping. Elle est très bien entretenue et les sanitaires également. Au niveau de l'accueil : excellent. L'équipe est disponible et très souriante... On a également aimé le fait que notre camping soit sécurisé... avec des bracelets pour chaque client... cela permet de ne pas avoir de vol au sein du camping. Enfin c'était très bien organisé... Le site est très calme, peu d'animations mais c'est ce nous étions venus chercher sinon il faut aller dans les très gros camping avec musique à fond...Enfin bref de vraies vacances comme je le disais au repos, au calme et proche de la nature.... Voilà.

8Kindvriendelijk
    8Staat v/h sanitair