Camping Lou Cigalon

7.2Goed

Frankrijk, Provence - Alpes - Cote d'Azur, Martigues

Op vakantie geweest naar Lou Cigalon?

7.2Goed

• 6.7Staat v/h sanitair

Meer camping info

21 reviews over Camping Lou Cigalon

• 2019
    7Richard24-11-2019

Geweldige locatie!!

Rustige camping op een geweldige locatie. Handig supermarktje naast de camping waar je brood etc. kunt halen. Heerlijk zwembadje, prachtige omgeving. 20 minuten van Marseille, diverse stranden in de omgeving, ook op loopafstand. Voor wat oudere kinderen wordt er niets georganiseerd, maar daar waren wij vooraf speciaal door de campingmedewerkers nog op gewezen, dus geen probleem voor ons. De dame in het winkeltje is een echte Française, ongeduldig met klanten die de Franse taal niet beheersen, Engels daar waagt zij zich niet aan, maar desalniettemin een locatie waar we zo weer heen zouden gaan. Op de camping komt een grote populatie die daar klaarblijkelijk jaarlijks komt, hieraan hebben wij ons verder niet gestoord. In de twee weken dat wij daar verbleven was er 2 keer vrij harde muziek/feest tot ca. half één 's nachts. Enig minpuntje: wij hadden in onze verder prima mobile home mét zicht op zee (werkelijk heerlijk) last van mieren.

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• Oude reviews

9Homans-Ottens26-08-2017

Famtastische camping op fraaie locatie!

Heerlijke week gehad op deze camping. Fraai gelegen aan de Middellandse zee. Zandstrandjes op loopafstand, mooi maar klein zwembad en zeer compleet en comfortabele stacaravans. Winkeltje voor verse broodjes net buiten de camping en volop mogelijkheden voor activiteiten of uitstapjes in de omgeving. Bijna alleen maar Fransen gezien. Restaurantje was gezellig en prima voor een eenvoudige maaltijd of drankje op het terras. De camping was zeer schoon. Hierdoor lag de lat voor de eindschoonmaak van de caravan hoog. Afkopen door het te laten doen kostte maar liefst €80.

• 9Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 8fam. van Eldik01-11-2016

Mooie omgeving

Leuke kleine Franse camping met vriendelijke eigenaars. Wij hadden een mobilhome Ophea via de camping gehuurd. Een mooie en ruime mobilhome met goede bedden en een heerlijke douche. Ondanks dat het een kleine camping is wordt er elke dag wel iets georganiseerd van een tafeltennis toernooi tot miss en mister camping voor de kleine kinderen. De omgeving is erg mooi! De camping ligt aan een baai, maar in de buurt zijn meerdere mooie baaitjes. Een bezoekje aan Marseille is goed te doen maar een half uurtje rijden vanaf de camping. Martigues is ook zeker de moeite waard. De uitzicht die je hebt als je naar de camping rijdt is prachtig!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 7Ririen15-07-2013

Prima

Ligt in een mooie omgeving. Van het sanitair op de camping hebben wij geen gebruik gemaakt omdat wij een stacaravan hadden gehuurd met eigen sanitair. Dit was overigens allemaal netjes en prima. Voor kinderen vind ik de faciliteiten wel karig. Geen schaduw in het speeltuintje en maar 2 toestellen. Ook was er geen kinderbadje. Voor de rest hebben wij er ons prima vermaakt!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

• 9Gisèle26-09-2012

Lou Cigalon : de vraies vacances !

On a adoré le cadre avec une vue magnifique, le petit port de pêche typiquement provençal, la plage juste à côté... Le chalet est très propre, bien équipé et confortable. On a adoré également la piscine modeste mais suffisante vu que c'est un petit camping. Elle est très bien entretenue et les sanitaires également. Au niveau de l'accueil : excellent. L'équipe est disponible et très souriante... On a également aimé le fait que notre camping soit sécurisé... avec des bracelets pour chaque client... cela permet de ne pas avoir de vol au sein du camping. Enfin c'était très bien organisé... Le site est très calme, peu d'animations mais c'est ce nous étions venus chercher sinon il faut aller dans les très gros camping avec musique à fond...Enfin bref de vraies vacances comme je le disais au repos, au calme et proche de la nature.... Voilà.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2012