Camping Le Mas

Camping Le Mas

15 tips over Camping Le Mas

Bart, 13-9-2014

- verschillende supermarkten in de buurt. ( Liddl, Carrefour, Auchan)

- Een dagje Martigues (20min rijden van de camping)

- Een dagje Marseille is een aanrader, mooi centrum ( 30 min rijden van camping)

- Ga ook een keer naar het nationaal park Camargue aanrader!

Robert Jansen, 10-8-2014
treintje naar Marseille (40 minuten), Cassis (uur rijden), Martigues (20 minuten), baai van La Redonne (30 minuten)
christa_schlundt_bodien, 8-8-2014
Ik zou de Atlantis 5 boeken. Deze is groter dan de O'Hara (aparte grotere zithoek, grotere keuken, badkamer en heeft airco. Het vreemde is alleen dat er wel maar 2 gaspitten zijn om op te koken en er een kleine koelkast is. In de kleinere caravans (zoals bijvoorbeeld de O'Hara) daar zit wel een grote koelkast in met groter vriesvak en zijn er 4 gaspitten om op te koken.

Randy, 4-8-2014
Winkelcentrum Grand Littoral (op een half uur van de camping)
Sebastiaan Mutsaards, 7-8-2013

- Neem de trein vanuit La Coronne naar Marseille, kaartje koop je in de trein.

- Ga naar het kleine schiereilandje in het centrum van Martiques.

- Ga naar Aux-en-Provence wat maar 40 min rijden is.

Mike Senders, 28-7-2013

In het campingrestaurant kun je lekker eten

voor een normale prijs, zeker als je van mosselen of pizza houd. Pizza kun je overigens ook afhalen. Deze worden vers in de oven gemaakt en keuze te over. We gingen een keer in de week, naar de lidl in Sausset le pin, dit plaatsje ligt 10 minuten met de auto verderop. Brood kon je overigens heel de dag vers halen in de campingwinkel.

Sheila, 6-10-2012
Goed te doen met kleine kinderen, heerlijk genieten! alleen het zwembad was een kleuterbad ipv peuterbad. De meeste peuters speelden op de trappen in de rondte van het zwembad, maar die van ons durfde dat niet. Hij heeft zich vermaakt in het voeten doorloopbadje (waarom ook niet :p) maar vooral lekker op het strand!
Heiden, 23-9-2012
Niet naartoe gaan met een camper.
Mark, 28-8-2012

Winkeltje leuk, maar erg prijzig. 6km (Sausset) is een Lidl.

Een heel groot nadeel vonden wij dat je een afspraak moet maken voor je weer wilt vertrekken ivm controle accomodatie

Hoogenhof, 1-8-2012

Bezoek Aix-en-Provence, Martigues en de kleine beeldige vissershaventjes in de buurt.

Marseille is niet aan te raden.