Camping Le Mas

Camping Le Mas

Laatste review

Wat we goed vonden:

Mooi op gezet en goede ligging bij het strandje met fijne en ontspannen sfeer. Restaurant Les Ombrelles heeft een mooi uitzicht over hetzelfde strandje.

De omgeving was erg mooi en een bezoekje aan Marseille is een aanrader.

Sanitair wordt niet veel gebruikt doordat er veel huisjes en wordt dus nauwelijks vies.

Wat we niet goed vonden:

Het hoeft pas na twaalven stil te zijn op de camping en men geeft aan dat ze ook daar niet zo nauw naar kijken. Wij stonden vlak bij het basketbalveldje en dit was geen fijne plek. We hebben iedere avond overlast gehad van hangjongeren, wat invloed heeft op de sfeer. Lawaai tot diep in de nacht (2:00 tot 4:00 uur). Hierover geklaagd maar er werd niets mee gedaan. We zijn eerder dan gepland weer vertrokken. Het zou kunnen dat je hier geen last van hebt als je op een andere (en dus betere) plek staat.

Kenmerken
Restaurant
Speeltuin
Kinderopvang

147 reviews over Camping Le Mas in het Nederlands

Mooie camping, maar niet lang gebleven.

Christien,
3-9-2018

Wat we goed vonden:

De omgeving was erg mooi en een bezoekje aan Marseille is een aanrader.

Wat we niet goed vonden:

Tragisch einde.

Nederlands koppel,
22-8-2018

Goed onderhouden camping. Prima huisje vooraan. Wel de héle dag het getoeter van de Franse animatie aan moeten horen en 3x per dag hetzelfde liedje. Avonds alleen activiteiten voor kids, niks voor volwassenen. 1 Week geweest voor 750 euro. Daar zit alles bij in zul je denken.. Bij vertrek huisje netjes achter gelaten zodat de schoonmaak niet zo veel werk heeft. Bij uitchecken werd het huisje gecontroleerd door een receptioneste die geen affectie heeft gekend in haar jeugd. Ze kwam terug met ; 'tze floor is dusty en there is a black spot on tze floor' Die vlek zat er overigens al ant begin. Of we even 80 euro wilde afrekenen for 'tze cleaning'. Waar is die €750 dan voor?! Nou wij die gammele bezem er nogmaals doorgehaald en vloer gedweild op de knietjes want er was geen dweil. Hierna tijdje discussie gehad over die vlek die ze op ons wilde afschuiven. Daarna geholpen door een andere receptioniste die wél een goede jeugd heeft gehad.

Prima camping!

Nicole,
16-8-2018

Leuke camping, wel erg volgepropt met stacaravans/chalets. Zelf hadden we een hele mooie ruime plek voor onze vouwwagen. Vriendelijk personeel, schoonmaak, winkel, restaurant, zwembad, receptie. Restaurant vonden we niet geweldig qua kwaliteit, maar prima voor een keer. Het restaurant richting het strand scheen een stuk beter, maar ook iets prijziger. Onze kinderen hebben zich prima vermaakt op het strand, maar ook in het zwembad. Een minpuntje was dat ze 's avonds snel van het voetbalveldje af moesten, omdat daar de avondanimatie plaats vond. Verder prachtige natuur, je kunt er goed snorkelen, wandelen. Tip: maak een tripje naar Aix-en-Provence. Prachtige stad!

Prachtige camping, mooie vakantie

Mr X,
9-8-2018

Mooie kleine camping. Veel schaduw plekken. Luxe mobile home. Prachtig zwembad met bomen/schaduw; wel raar dat ook mannen een strakke zwembroek aan moeten; vrouwen met een grote borstomvang nemen meer water mee in hun bikini ;-). Aan zee (200 meter lopen). Aardig restaurant. Weinig te doen in de omgeving. Redelijk animatie team.

Mooie camping qua omgeving nooit meer

Caroline,
7-8-2018

Mooie camping, ziet er netjes uit alleen voor bij het terras mag het voor ons wel wat gezelliger! Zwembad top met genoeg ligbedden en het strand is mooi gelegen wel druk maar ja dat weet je in dit seizoen! Omgeving bij de zee is mooi maar richting Martique veel industrie!Weinig mooie plekjes helaas. Mooie mobilhome en wij hadden een mooie plek met veel ruimte!

Regels

Kim Van der velde & David de greef,
30-7-2018

Regels regels regels niets mag alles moet op HUN manier, komen absoluut niet tegemoet aan vragen. Besteden de helft van uw vakantie aan het verbieden van zaken. Je bepaalt zelf heel weinig van hoe je wil zijn op vakantie. Heel jammer is dat. Triestige ervaring en onvriendelijk personeel. Er zijn leukere, warmere plaatsen om naar toe te gaan.

Heel gezellige camping.

Lisa,
11-1-2018

De camping is erg sfeervol er zijn veel leuke activiteiten en avondjes. Alles is dichtbij : het strand ligt op 50 meter van de camping, er zijn restaurantjes er is ook een mooi zwembad. Er is ook genoeg te doen voor de kinderen.

Heerlijke vakantie!

Jacolien,
6-9-2017

Fijne camping, wel heel vol. Plezierig personeel, spreekt goed engels, heel behulpzaam. Het strandje was wel ontzettend druk en vol, we zijn vaak uitgeweken naar een groter strand met meer ruimte.

Prachtige omgeving.

Prima camping

anoniem,
17-8-2017

Mooie camping, super plek. Heerlijk restaurant

Camping met veel bloeiende struiken en veel beschutting van de bomen.

Kampeerplekken zijn echter klein en dicht op elkaar, we hebben echt moeten passen en meten om onze bescheiden vouwwagen te plaatsen, weinig privacy. Plekken met uitzicht op zee kijken door een hek met struiken met in de verte de zee, maar je zit er in ieder geval meer vrij dan op andere plekken.

Stacaravans staan ook erg op elkaar en achter elkaar, erg volgepropt allemaal.

Weinig ruimte op op straat te spelen of een een keertje te badmintonnen of zo.

Het strand is klein en wordt door diverse campings gebruikt zodat je ook daar bijna op elkaar ligt. S morgens vroeg en s avonds wel mooi.

Sanitair prima, helaas geen wc papier.

De krekels zijn de hele dag erg nadrukkelijk aanwezig. Het hoort erbij, maar hier is het wel extreem.

Winkels zijn echt wel een stuk verder, 20 minuten rijden voor een grote Auchan. Ook geen leuke stadjes op loopafstand.

Zwembad ook erg vol, wel veel ligbedden.

Een ijsje op de camping is extreem duur. Campingwinkel ook niet goedkoop.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Mas in Martigues, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Mas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.