Camping Chez Pascalounet

Jérôme
18-8-2018

Karin
17-8-2018

Wifi via een onafhankelijk iemand heeft zelden gewerkt. Restaurant zou een leuke kaart met gevarieerd eten aan kunnen bieden. Wij wilde een 2 sterren camping dicht bij het strand. Dus dan weet je wat je krijgt. Super vakantie gehad in een enorm mooi stukje Frankrijk!

Er zouden meer plaatsen met schaduw beschikbaar mogen zijn.

De douches mogen frequenter worden gepoetst.

Rustige en gezellige camping op wandelafstand van een mooi strand.

Vriendelijk en behulpzaam personeel, echter was de informatie die we kregen niet altijd zo goed.

Jammer dat er geen zwembad is!dat zou zeer welkom zijn!!

En geen bakker in de maand juni is echt een gemis!!

Een goede camping vooral om de ligging vlak bij het strand

Tineke steggerda
27-6-2018

Een goede camping vooral om de ligging vlak bij het strand

saaie camping. Ik miste groen

Tjitske PARMA
22-8-2017

De camping vond ik saai en de toiletten niet schoon. Het strand viel erg tegen vooral omdat het er overvol was. Het zeewater werd hierdoor vies. Ook het strand was vies met veel troep. Verder miste ik op de camping vuilnisbakken bij de toiletten.. Ik zal niet terug keren naar deze camping

Verblijf met eigen vouwwagen

Eric EINDHOVEN
14-8-2017

Camping is een rustige simpele kleine camping met voldoende sanitair, mistte wel de zeep.

Dicht bij het strand <5 min dus lekker. Op camping zelf weinig vertier. Plaatsen zijn voor Frankrijk aan de kleine kant ook omdat je auto erbij moet staan. Receptie voldoende met Engels sprekende medewerkers. Omgeving naast het strand niets op loop afstand dus veel met auto.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Chez Pascalounet in Martigues, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Chez Pascalounet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.