Hotel Tonic

KinderhotelWeer vandaag12°1°
Hotel Tonic

We hebben een aantal aanbieders voor Tonic voor je op een rij gezet:

Laatste review

gewoon wel ok

Laire,
4-11-2009

Een weekendje hier geweest met vrienden. Het hotel ligt op een prima locatie. De kamers zijn klein maar netjes. Ze hebben allemaal een bubbelbad, maar bij ons kwam er oranje water uit (ik denk door roest en langdurig niet gebruikt zijn). De airco was stuk en als je de raam opendoet dan is er teveel herrie op straat. Wij zaten op kamer 10 en dat was recht onder een stapel vuilnis buiten. Die stapels lagen overal in Marseille. Ik hoop dat het kwam doordat de vuilnismannen aan het staken waren want anders zou ik dat een ernstige stadsverloedering vinden. We hadden gratis internet via de mcdonalds die onder het hotel zit, dat was wel weer handig. De gangetjes zijn heel smal en een beetje groezelig. Het ontbijt is denk ik wat duur. Je kan beter in de buurt ontbijten.

Kenmerken

1 review over Hotel Tonic in het Nederlands

gewoon wel ok

Laire
4-11-2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tonic in Marseille (Bouches du Rhône), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tonic zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.