Hotel Sofitel Marseille Vieux Port

Hotel aan zeeWeer vandaag24°11°
Hotel Sofitel Marseille Vieux Port
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Sofitel Marseille Vieux Port voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Sofitel Marseille Vieux Port in het Nederlands

Degelijk hotel, maar geen topper.

C&W
10-6-2013

Goeie ontvangst in het hotel en vlotte check in. Hadden een "luxery room" geboekt met terras en zicht op de oude haven. Het uitzicht vanuit de kamer was prachtig.De kamer zelf was correct, doch aan de kleine kant, voor een dergelijk type kamer in een luxe-hotel. Da kamer was wel steeds heel verzorgd. 'savond werd ze opnieuw opgemaakt en voorzien van verse handdoeken. Het ontbijt was top en het zicht tijdens de maaltijd was fenomenaal. De congiergeservice was een grote hulp en verdient een 10/10. Het zwembad was te klein en voldeed niet aan de verwachtingen. Het moet gedeeld worden met 4 sterren novotel, dat samen met sofitel één geheel vormt. Het uitzicht van buitenaf het hotel was oubollig. Het hotel heeft zijn beste tijd gehad en heeft nood aan renovatie. Service is wel zeer goed en verdient zeker een extra vermelding.

Gereisd met partner in juni 2013
2008

Fantastische ligging tussen de oude haven (500m) en het strand (250m). Park met historische gebouwen net om de hoek én aan boorden van de zee. Ontbijtzaal en restaurant met zicht op oude en nieuwe haven, zee, achterland. Verbijsterend mooi. En superlekker, overvloedig ontbijt. Leuk terras. Klein, maar erg proper buitenzwembad met comfortabele ligzetels. Kleinigheid eten en wat drinken in bar wel aan "Sofitel-prijzen" en die zijn niet mis. Personeel is "anti-Frans gedienstig", met andere woorden: ze zijn er voor hun klanten. Kamers lijden wat aan Accor-ziekte: alles is netjes, behoorlijk van kwaliteit, maar ook niet meer dan dat. Kamers aan parkzijde mochten wat ruimer.

Gereisd familie in april 2005

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Terras
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkerenBetaald

• BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sofitel Marseille Vieux Port in Marseille (Bouches du Rhône), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sofitel Marseille Vieux Port zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.