Hotel Saint Louis

FrankrijkProvence - Alpes - Cote d'AzurMarseille (Bouches du Rhône)

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Saint Louis voor je op een rij gezet:

6.5VoldoendeScore uit 4 reviews
+20/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.5VoldoendeScore uit 4 reviews

• Airconditioning
Meer hotel infoTonen op kaart

4 Reviews over Saint Louis

• 8gerard26-03-2012

Goede keuze

Een Frans hotel volgens het boekje. Een beetje krap en wat achterstallig onderhoud. Echter wel schoon en met vriendelijk engels sprekend personeel. Ontbijt eenvoudig, maar voldoende. Gratis internet. Gunstig gelegen voor stadsbezoek. Vlakbij de oude stad met veel afrikaanse invloeden. Dichtbij winkelcentrum en kunstenaarswijk. Vlakbij, aan de oude haven, ruime keuze aan restaurants. Vanaf station per voet ongeveer 20 minuten.

• 8Gerard & Clasien uit Vaassen26-03-2012

Uitstekend gelegen voor stadsbezoek

Een Frans hotel volgens het boekje. Kamer een beetje krap, wat schterstallig onderhoud, maar schoon. Vriendelijk engelstalig personeel, perfect gelegen in het centrum, ideaal voor stadsbezoek, dichtbij het oude centrum met veel afrikaanse invloeden. Een ruime keuze aan restaurants vlakbij aan de oude havem. Gratis internetgebruik. Op 20 minuten per voet vanaf het station.

• 4Marin Engelhard12-07-2009

slechte hygiëne

het ontbijt, waarvan wij geen gebruik hebben gemaakt, was 2 uur na afloop nog steeds niet opgeruimd. Daarom verbaasde het ons weinig dat wij toen we terug kwamen van ons diner in de stad een rat(!) op de trap naar onze kamer tegenkwamen... En door de ligging in het centrum was er 's ochtends veel geluidsoverlast van de drukke straat onder ons raam. En het was veel te duur voor wat ze ons boden voor ons geld. Kortom: niet doen.

• 6Ilona Jonkers07-12-2008

Saint Louis

Dit hotel bevindt zich in een prachtig gebouw, midden in het centrum. Je staat binnen 5 minuten in de haven en je zit midden in het winkelgebied.

De kamer was klein en hier kan nog veel aan verbeterd worden. Er was geen fatsoenlijk kussen en maar keuze uit 3 tv kanalen. Een enorme kier onder de deur bleef onze kamer `s nachts ook verlichten. Daarnaast was het erg gehorig.

Als je van plan bent veel tijd in de stad door te brengen, heb je een prima hotel voor een relatief goedkope prijs. Ligging is uitstekend.

Hotel Saint Louis info

Building information