Hotel Novotel Marseille Vieux Port

8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Novotel Marseille Vieux Port voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Novotel Marseille Vieux Port in het Nederlands

Dit hotel ligt in de oude haven en biedt een prachtig uitzicht. De stad te voet bezoeken kan zeker. Leuk zwembad voor de kinderen. Ondanks deze voordelen zijn er ook mindere punten. Volgens de website en bevestigingsmail van boeking kan inchecken vanaf 12u. In realiteit is de kamer echter pas rond 14u45 klaar. Ontbijt is basis, van een 4sterren novotel verwachten wij meer. Bij het afruimen van de tafels in de ontbijtruimte, gooit het personeel alle kruimels op de grond. Vervolgens spuiten ze een chemisch goedje op de tafel, vegen dit af en leggen de placemats terug. Een gevallen glas fruitsap wordt opgeruimd met een tafelkleed! Het personeel aan de receptie en in de ontbijtruimte loopt erbij in short en polo, ze kunnen zo het strand op om strandstoelen te verhuren. De kamers zijn aan vernieuwing toe. Hier kan zoveel meer mee gedaan worden.

Gereisd met jonge kinderen in Fri Aug 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastisch, wij gaan zeker nog eens terug

Kristien Scheppers
21-8-2014

Super ligging, vlakbij de oude haven. Ook wat "dieper" de stad intrekken (te voet) is geen probleem...gezellige havenstad! Prima hotel, netjes, mooie kamers, zalig zwembad, terras met zicht op de haven, vriendelijke bediening, lekker ontbijt & prima diner! Kortom: een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

Novotel is geen Sofitel, slechte service!

Robin Kooijman
14-5-2013

Novotel is geen Sofitel. Beide hotels liggen naast elkaar, pas op dat je beide niet door elkaar haalt met boeken. Wij hebben de fout gemaakt door het Novotel te boeken terwijl het Sofitel had moeten zijn. Het adres is identiek als ook de beoordelingen die her en der door elkaar lopen op de diverse sites. Je gaat er daardoor vanuit dat er sprake is van hetzelfde hotel wat dus niet zo is. Service was slecht, na een lange reis op tijd in het restaurant en zo lang moeten wachten dat we, toen we uiteindelijk bediend werden, moesten horen dat de keuken inmiddels gesloten was. Een alternatief werd geboden in de vorm van een tosti. Omdat we toch wat wilden eten kozen wij hiervoor. Na weer 15 minuten wachten kregen we 4 ijskoude tosti's voor een prijs van 32 euro. Een aanfluiting. De kamers zijn oud en de badkamer was gewoon vies. Tegels vies, vloer vies. Voor ons niet nog eens. Locatie mooi, terras super, ontbijt wel goed.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2013

Prachtig gelegen hotel aan de oude haven

Fam Bardyn-Adam
22-8-2011

We verbleven 3 nachten in Marseille om de stad en omgeving te ontdekken. Voor ons een aanrader omdat je wandelend de oude haven, Le Panier en (na een ferme klim) de Notre Dame kan bereiken. Verder ook onmiddellijk aan de tunnel onder de haven met aansluiting op de snelwegen. Fantastisch ontbijten op het terras met zicht op de oude haven. Gratis wifi in gans het hotel alsook buitenzwembad.

Gereisd met partner in Mon Aug 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
2008

Mooi hotel, vlakbij de Vieux Port

Isabel
5-8-2008

Mooie en ruime kamers. Mooi terras met aansluitend een tuin en zwembad, waarvan een gedeeltelijk zicht op de prachtige oude haven. Eigen ondergrondse parking (wel duur maar zeer veilig). Op wandelafstand van het centrum. Lekker ontbijtbuffet.

Gereisd met partner in Tue Aug 05 2008 12:44:03 GMT+0000 (UTC)

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Novotel Marseille Vieux Port in Marseille (Bouches du Rhône), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Novotel Marseille Vieux Port zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.