Hotel New Hotel Vieux-Port

Kleine hotelsWeer vandaag19°13°
Hotel New Hotel Vieux-Port
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor New Hotel Vieux-Port voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel New Hotel Vieux-Port in het Nederlands

2005

Toen ik er kwam werd het hotel deels verbouwd. Ik zat in een nieuwe kamer die heel ruim was. Je zit vlakbij de gezellige haven van Marseille.

Vooral de prijs/kwaliteit verhouding was erg goed.

Gereisd anders in oktober 2005

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Zwembad

• Afstand tot strand2 km

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Disco
  • Overige servicesInformatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel New Hotel Vieux-Port in Marseille (Bouches du Rhône), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel New Hotel Vieux-Port zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.