Hotel New Hotel Saint Charles

Hotel New Hotel Saint Charles
4,8

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor New Hotel Saint Charles voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel New Hotel Saint Charles in het Nederlands

Matig

Janssen, 9-6-2015

Slecht onderhouden kamers, slecht ontbijt, gesitueerd midden in de Noord-Afrikaanse buurt aan een groot kruispunt, kleine lift, aardig personeel, vlak bij station en op loopafstand van de haven.

Nooit meer, dus.

A van den Bos, 3-9-2010

Ik koos dit hotel omdat de locatie voor mij gunstig was: dichtbij Station St Charles. Het personeel op de avond van aankomst was erg vriendelijk en behulpzaam. De dame die me bij vertrek hielp was erg kortaf en deed niets met mijn klacht. De kamer was klein, benauwd en vies. De airco produceerde veel lawaai en wat lauwe lucht. Raam open resulteerde in verkeerslawaai. Badkamer was klein, niet schoon en in slechte staat. Geen bad ondanks dat ik een Superior Single Room geboekt had.

dit hotel ligt in een griezeligge smoezeligge achterbuurt

heeft geen bar of restaurant

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel New Hotel Saint Charles in Marseille (Bouches du Rhône), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel New Hotel Saint Charles zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel New Hotel Saint Charles scoort een 4.83 uit 10 op basis van 3 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: