Hotel Ibis Marseille Gare Saint Charles

8.6Fantastisch

Frankrijk, Provence - Alpes - Cote d'Azur, Marseille (Bouches du Rhône)

Op vakantie geweest naar Ibis Marseille Gare Saint Charles?

8.6Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis Marseille Gare Saint Charles voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Ibis Marseille Gare Saint Charles

• 9anna30-08-2017

zeer behulpzaam en aardig personeel.

ideal voor cruisers die per trein aankomen en een cruise-shuttle naar de haven nemen: bus vertrekt voor de deur. leuke binnenbar en fijn, rustig buitenterras en goede keuken in het restaurant. Personeel, waar nodig, heel erg behulpzaam.

Alleen gereisd in mei 2017

• 8DE LEENDER LILIANE06-06-2010

Voor herhaling vatbaar

Zou het hotel zeker en vast terug boeken, maar dan zou ik wel een andere kamer vragen . We hadden een kamer die uitgaf op het station. Wij sliepen met zicht op de rails en de treinen ( geen last van hoor ) maar wel veel lawaai van het personeel dat onder onze kamer ( lagen op het eerste verdiep ) kwam roken en bijpraten . Ook de leveranciers van wat dan ook kwamen onder onze kamer leveren en dat echt wel heeeeeeeeeeeeeel vroeg in de morgen . Ben daar geweest van 29 mei tot en met 31 mei . Het is wel heel gemakkelijk, metro dichtbij (onder het station ) en dicht bij het centrum. Hotel was heel properkes, ontbijt uitgebreid. Men kon er ook 's avonds voor eten terecht en dat was ook lekker bereid. Elke dag een ander menu . Alleen was de badkamer klein . Als men op het toilet zat kwamen je knieen bijna tot tegen de muur. Zeer goed bed met een heel goeie matras . Voor mij is Ibis het beste in deze prijsklasse.

Gereisd met vrienden in mei 2010

• 8jan 08-11-2009

Prima ligging, goeie kamers

Pal naast het Station Saint Charles, uitzicht op de perrons dan wel op de stad. Goede kamers, schoon, adequaat ontbijtbuffet, redelijke avondmaaltijden. Vriendelijk personeel Met de metro ben je in 10 minuten op de Vieux Port

Gereisd met partner in november 2009

Hotel Ibis Marseille Gare Saint Charles info