Hotel Ibis Budget Marseille Vieux Port

8.5Fantastisch

Frankrijk, Provence - Alpes - Cote d'Azur, Marseille (Bouches du Rhône)

Op vakantie geweest naar Ibis Budget Marseille Vieux Port?

8.5Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis Budget Marseille Vieux Port voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Ibis Budget Marseille Vieux Port

• 2018
    8Miro12-04-2018

Net hotel

Het hotel was schoon en het personeel vriendelijk. De kamers waren netjes en het ontbijt was goed. De geluidsisolatie was ook goed je hoorde bijna niks van de weg waar aan het hotel lag

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• Oude reviews

8wibrand02-09-2017

Prima hotel midden in het centrum

Beetje lastig inchecken als je met de auto bent (logisch, want het ligt midden in het centrum). Er is éen parkeer kelder, maar je kan niet reserveren. Toen wij aankwamen was er geen plaats. Maar er is vlakbij n andere parkeerkelder (EUR 12,5 per dag). Wel mochten wel uitladen / laden.

De kamer was iets ruimer als we gewend zijn bij Ibis budget. Toen we binnen kwamen in de kamer was het heerlijk koel. We hadden mooi uitzicht vanuit onze kamer. Ontbijt was prima.

Wel lastig dat er maar 1 kleine lift is (en wij hadden n kamer op de 5e verdieping). Je kan natuurlijk ook de (brand) trap nemen. Maar ach, we waren op vakantie, dus hadden we geen haast.

Het hotel ligt aan éen leuk plein vol met terrasjes. Éen paar minuten lopen van de leuke haven. We komen graag éen keer terug !

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 9Frans Dedrie08-06-2008

Een typisch Etap-hotel:alle comfort(ook airco)op een beperkte maar voldoende grote ruimte. De ligging is ideaal: vlakbij de Vieux Port met zijn talrijke uitstekende visrestaurantjes. Overdekte parking(betalend) met een beperkt aantal plaatsen voor de gasten. De 141 kamers zijn vaak alle bezet, dus tijdig reserveren(internet)! Prijs 2-persoonskamer in 2008:58 euro. Ontbijt: 6 euro p.p.

Gereisd met partner in juni 2008

Hotel Ibis Budget Marseille Vieux Port info