Hotel Hermes **

Hotel Hermes **

Hotel Hermes
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Hermes voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Hermes in het Nederlands

zeer goed!

hk, 17-11-2009

Wij hebben 3 nachten in dit 2 sterren hotel overnacht. Geweldige locatie, goede prijs kwaliteit. Kamer en bed klein/frans maar dat past bij de prijs. Onbijt meer dan frans voor slechts 8 euro. Waar krijg je tegenwoordig nog verse jus voor ontbijt!

Een goed hotel op perfecte locatie ( naast de Vieux Port. Het hotel is erg Frans, ontbijt en bed grote. Prijs kwaliteit is uitstekend te noemen. Kostenloos internet ( indien eigen laptop ) 1 minuut wandelen van de Vieux Port, de oude haven, waar alle leuke restaurantjes en terrassen te vinden zijn. Ook voor een uitstapje naar de Gar du Nortre Dame, een must voor ieder marseille ganger, is eenvoudig te maken vanaf hier ( treintje op 300 mtr)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hermes in Marseille (Bouches du Rhône), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hermes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hermes scoort een 7.5 uit 10 op basis van 2 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: