Hotel Grand Beauvau Marseille Vieux Port

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Beauvau Marseille Vieux Port voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Grand Beauvau Marseille Vieux Port in het Nederlands

Ongelooflijk ontdekkend !

van bever linda
22-3-2017

Alles prima ! onverwachts daar terecht gekomen op invitatie van vrienden , adorable !

Gereisd met vrienden in maart 2016

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadJacuzzi, Zwembad

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras

• WinkelsCadeauwinkel
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Terras
  • Overige servicesConcierge, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaFinse sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkerenBetaald

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Beauvau Marseille Vieux Port in Marseille (Bouches du Rhône), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Beauvau Marseille Vieux Port zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.