Aparthotel Citadines Marseille Centre

2008

Tophotel centrum

Mark Jansen
18-11-2008

Makkelijke busverbinding vliegveld-centraal station. hotel ligt vlakbij centraal station en midden in centrum. oude haven in paar minuutjes lopen net als de hoofdstraat de canabiere. Relaxte kamers met keukentje en mooie douche. Aanrader

Gereisd Met partner in november 2008

Aparthotel info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig

• WifiGratis
  • Gratis wifiOp de kamer

• KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Kluis, Koelkast, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras
  • Overige servicesKluis, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Citadines Marseille Centre in Marseille (Bouches du Rhône), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Citadines Marseille Centre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.