Aparthotel Adagio Marseille Prado Plage

Aparthotel

We hebben een aantal aanbieders voor Adagio Marseille Prado Plage voor je op een rij gezet:

1 review over Aparthotel Adagio Marseille Prado Plage in het Nederlands

2006

op steenworp afstand van strand

Pluymert
13-6-2006

op steenworp afstand van strand. middellandse zee zichtbaar vanaf balkon. € 108/nacht voor gezinskamer (2 bedden + slaapbank). koelkast, kookplaat en servies/bestek. zwembad. parkeerkelder € 10/nacht. lekker en goedkoop dineren boven supermarkt Casino.

Gereisd familie in Mon May 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Aparthotel info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Verwarmd, Zwembad

• Afstand tot strand100 m
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesKluis, Stomerij, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportSurfen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Adagio Marseille Prado Plage in Marseille (Bouches du Rhône), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Adagio Marseille Prado Plage zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.