Aparthotel Adagio Access Marseille Prado Périer

7.8Goed

Frankrijk, Provence - Alpes - Cote d'Azur, Marseille (Bouches du Rhône)

Op vakantie geweest naar Adagio Access Marseille Prado Périer?

7.8Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Adagio Access Marseille Prado Périer voor je op een rij gezet:

Aparthotel info

Meer aparthotel info

5 reviews over Aparthotel Adagio Access Marseille Prado Périer

• 7Anne06-09-2015

Prima

Prima appartementen-hotel in de buurt van de haven. Ziet er verzorgd uit en heeft tussen de appartementen in een vrije ruimte met beschikking over stoelen en gratis internet. Wat wij wel jammer vonden is dat de kamer niet schoon wordt gemaakt tussendoor en het personeel achter de receptie erg sloom en traag van begrip is. Verder hebben wij daar een prima week gehad.

Gereisd met vrienden in juli 2015

• 8mischa21-06-2011

Leuk hotel op prima locatie

Net terug. Wij hebben hier 5 nachten overnacht in de 2-persoons-studio. Is goed bevallen. Locatie is prima: tussen het strand en het centrum in. Wij hebben alle dagen fietsen gehuurd en dat was top! Makkelijk en met goed weer heerlijk overal heen fietsen! Overal zijn fiets-plaatsen, maar bij drukke tijden (bv. smiddags op het strand of rond etenstijd in de haven) is het soms lastig een plekje te kunnen vinden. Een aanrader! (ipv metro/bus, wat overigens ook goed te doen is)

Op de website van het hotel hadden wij gelezen dat je voor de studio zelf linnengoed mee moest nemen of tegen betaling, dit was echter gewoon inbegrepen. Elke dag schone handdoeken. Ook fijn dat er een (heel) klein keukentje in zat, met koelkast, vriezer, 2 kookplaten en een magnetron.

Jammer vonden wij dat er geen balkon oid was.

Gereisd met vrienden in juni 2011

• 8Agnes Kneefel21-03-2009

Perfecte ligging

Het hotel is makkelijk te bereiken met metro lijn 2, halte Perier, 50 meter lopen. De hotelkamer heeft een klein keukentje uitgerust met een magnetron, ijskast, 2 elektrische kookplaten, wasbak en een koffiezetapparaat. De kamer was voor franse begrippen vrij ruim en het belangrijkste: schoon! In de kamer is een kluisje aanwezig. Het ontbijt bestond uit broodjes, croissants, chocoladebroodjes, kaas, honing, jam, kaas, diverse ontbijtgranen en sappen. De koffiemachine was ook prima: cappuccino, cafe au lait enz. Als je naar de oude haven wilt neem dan de metro lijn 2 en uitstappen op halte Noailles. Als je een carte libre koopt van EUR 6,= kun je daarmee 5x in de metro of bus, ongeacht welke halte je uitstapt. Bij de oude haven heb je allemaal lekkere eettentjes en terrasjes. 's Morgens wordt de gevangen vis verkocht. Wij zijn 4 dagen in Marseille geweest en we hebben het heerlijk gehad. Lekkere temperatuur (20 graden), lekker eten, lekker slenteren...

Gereisd met partner in maart 2009

Aparthotel Adagio Access Marseille Prado Périer info