Tijdelijk €25 aanbetaling

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiehuis Petit Bois voor je op een rij gezet:

8.9FantastischScore uit 7 reviews

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

7 Reviews over Petit Bois

• 10Erica Wiersma30-01-2023

Echt een plek om naar terug te keren

Een zalig huis met een verbluffend uitzicht! En alles wat je wil bij de hand. Vaak zijn we in huisjes geweest met matige keukeninrichtingen, en alles afgepast maar hier was er meer dan genoeg van alles. Wij koken heel graag en konden ons helemaal uitleven. Verder was ook alles fantastisch. Goede bedden, fijne badkamer en een prachtige omgeving om te wandelen. Echt bijkomen!

• 10Ruimte
  • 10Jonne Kolk14-09-2022

Paradijs op de berg

Een heel mooi huis met een super uitzicht en een zalige tuin waar je ook heel goed in kunt zitten toen het zo heet was. Ook heel fijn dat de slaapkamers op de begane grond waren waar het niet zo warm werd. De woonkamer is heel ruim en in de keuken is echt alles wat je bedenken kunt. We waren veel op de veranda maar hebben ook leuke stadjes bezocht en zijn veel bij het meertje geweest. Voor wandelen was het te warm, alleen savonds. Wel fijn dat je uit het huis zo de bergen in loopt en dat er zoveel bomen in de tuin staan. Echt een 10 en we komen graag nog een keer terug.

• 10Esther van Rems-Dijkstra31-07-2022

Een absolute aanrader!!

Prachtig ruim huis met geheel omheinde tuin (ideaal voor honden!). Het huis staat hoog op een berg (de Céüse) en heeft fenomenaal uitzicht, elk moment van de dag weer anders en beeldschoon! Le petit bois heeft alles voor handen, vaatwasser, wasmachine, mooi fornuis, heerlijke zetels en banken. Internet voor de jongelui (en ouwelui). Mooie verande om te ontbijten en dineren. Beneden de berg is een bakker en een slager, ideaal! En bovenop de berg prachtige wandelroutes! De omgeving is fijn, mooie stadjes, veel natuurschoon, lekker eten.

• 9Harmina van der Veen12-08-2021

Wat een prachtig huis

We hebben met onze 3 kleine kinderen een heerlijk verblijf gehad in dit prachtige huis wat werkelijk van alles is voorzien. Extra bonus was de trampoline, de schommel, de grote tuin met hek waardoor de kinderen veilig konden spelen en het buitenspeelgoed. En voor paps en mams de heerlijke bank in de woonkamer voor s'avonds met het geweldige uitzicht op de bergwereld. Bedankt dat we hier mochten zijn!

• 3A. van Lith29-07-2021

Nooit meer! Vieze woning met muffe slaaphokken.

Nooit meer Petit Bois! Mooie vakantiewoning op de foto maar als je een beetje op hygiëne gesteld bent moet je hier wegblijven!  De verhuurder houdt de betere slaapkamers voor zichzelf houdt en de slaapkamers voor de huurders zijn onder de living naast het berghok met fietsen, gereedschap, verf, beits etc. Deze twee slaaphokken zijn donker, muf en vies. Zilvervisjes, haren en muizenkeutels op de kussens en lakens en op de vloer. Een kleine badkamer die vol lag met dode vliegen. De woonoppervlakte  van 167 m2 is niet correct. Dit is inclusief de privévertrekken  waar je als huurder geen toegang tot hebt. Dit is misleiding. Verhuurder zal hieronder wel vermelden dat ze er alles aan gedaan hebben dit te verhelpen  en wij ze de kans niet gaven dit op te lossen.  Als verhuurder hoor je kort voor aankomst van de gasten alles schoon te maken. We zijn direct omgekeerd, voor ons een dure en zure zomervakantie 2021. Bedankt Anke en Paul-Joop!

• 1Ruimte
  • 9Fam. Staring12-01-2015

Een uniek huis met een waanzinnig mooi uitzicht

Nog nooit in zo'n mooi huis gezeten en dat voor die prijs. Ruim, van alle gemakken voorzien, leuk voor de kinderen, extra's zoals een kampvuur in de tuin onder de sterrenhemel... waar vind je dat? Echt een aanrader en we gaan zeker terug.

Vakantiehuis Petit Bois info

• CafeNiet beschikbaar