Camping La Montagne

Meer camping info

2 reviews over Camping La Montagne

• 6Onno14-09-2012

Fantastische plaats, maar!!!!!!!!

Camping La Montagne is de ultieme camping voor rust zoekers. De ligging van het 22ha grote terrein, met maar 10 staanplaatsen is grandioos. Sommige plaatsen kunnen alleen te voet bereikt worden en dient er dus met de kampeeruitrusting gesjouwd te worden. Jammer genoeg zou het allemaal een nog betere indruk maken als het schone sanitair bouwtechnisch beter zou zijn, het is enigszins provisorisch, vanaf sommige plekken is een stevige wandeling noodzakelijk om bij het sanitairblok te komen. Het is een echte natuurcamping, er is voor gekozen om alles, buiten de paden en plekken om, zoveel mogelijk te laten groeien. Opvallend zijn ook een aantal oude caravans die her en der op het terrein staan, dit geeft dat het allemaal er onverzorgd uitziet. Heerlijk temperaturen overdag en perfecte afkoeling s'avonds voor een goede nachtrust.

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012