Camping La Montagne

2 reviews over Camping La Montagne in het Nederlands

Fantastische plek

Wje
27-8-2013

Alsof je je tent of caravan op een alpenweide opzet. Iets wat je misschien altijd al een gewild had. Rust stilte. Alleen het gezoem van bijen, geluid van vele krekels en vele vlinders om naar te kijken.'s Nachts een prachtige sterrenhemel. Mooie uitzichten. Jammer dat de eigenaar ermee stopt. Maar...misschien een volgende koper?

Gereisd Met partner in augustus 2013

Fantastische plaats, maar!!!!!!!!

Onno
14-9-2012

Camping La Montagne is de ultieme camping voor rust zoekers. De ligging van het 22ha grote terrein, met maar 10 staanplaatsen is grandioos. Sommige plaatsen kunnen alleen te voet bereikt worden en dient er dus met de kampeeruitrusting gesjouwd te worden. Jammer genoeg zou het allemaal een nog betere indruk maken als het schone sanitair bouwtechnisch beter zou zijn, het is enigszins provisorisch, vanaf sommige plekken is een stevige wandeling noodzakelijk om bij het sanitairblok te komen. Het is een echte natuurcamping, er is voor gekozen om alles, buiten de paden en plekken om, zoveel mogelijk te laten groeien. Opvallend zijn ook een aantal oude caravans die her en der op het terrein staan, dit geeft dat het allemaal er onverzorgd uitziet. Heerlijk temperaturen overdag en perfecte afkoeling s'avonds voor een goede nachtrust.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2012

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Warme douchesAanwezig

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Montagne in Manteyer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Montagne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.