Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

16 Reviews over Au Blanc Manteau

• 9Jitze10-08-2021

Fantastisch, heerlijk rustig en prachtige natuur.

Heerlijke camping in prachtige omgeving omringd door mooie natuur.Grote plekken, fijn zwembad, water bij de campingplek, eenvoudige maaltijden af te halen, lekker brood elke ochtend. Sanitair is heel schoon en comfortabel. Zeer vriendelijke eigenaren (Nederlands/Frans). De camping kent een aantal logische regels die het verblijf aangenaam maken, zoals stilte vanaf 11 uur 's avonds. Verwacht geen vertier, animatie voor kinderen of georganiseerde activiteiten op de camping. In de omgeving kan je heel mooi wandelen, fietsen en mooie dorpjes bezoeken. Als je geluk hebt kom je een familie Everzwijn tegen in de bossen vlak boven de camping.Een absolute aanrader voor natuurliefhebbers en rustzoekers.

• 7Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 7Jojanneke10-08-2018

Heerlijk rustig

De camping heeft ruime schaduwrijke plekken. Het beekje langs de camping vonden de kinderen geweldig; afkoelen, dammetjes bouwen. De omgeving is erg mooi en ruw, leuk om wandelingen te maken. Het is een echte back to basic camping, waar wij heerlijk tot rust zijn gekomen.

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Ingrid25-08-2017

Heerlijke plek!

Camping is heel natuurlijk gehouden. Geen kaarsrechte plekken, veel bomen. We kregen een heel grote plaats, daardoor altijd wel ergens schaduw om lekker te zitten. Paradijs voor hangmatten, bomen genoeg! Verder een heerlijk schoon zwembad op de camping waarin onze kinderen dagelijks te vinden waren. Achter de camping is een riviertje, waar kinderen heerlijk over stenen kunnen klauteren. Vriendelijke eigenaars. Enige minpunt vonden wij de verlichting op de camping 's nachts. Dat was gewoon te veel.

• 7Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 8Familie van Rijn09-08-2017

Prachtig gelegen camping om tot rust te komen.

Camping ligt prachtig. Sanitair is super schoon maar wel verouderd. Mogelijkheid tot het eten van een kleine snack. Heerlijk zwembad. Prima camping voor gezinnen met niet uitgaande kinderen. De veelbesproken regels hebben te maken met normaal fatsoen en het voorkomen van geluidsoverlast, voor ons prima. Vriendelijke eigenaren. Op deze camping mag je nog gewoon barbecuen op je eigen houtskool bbq.

• 7Staat v/h sanitair
  • 5Bas04-08-2016

Nooit meer

Zij erg lief (een schat) Hij erg vervelend (een zeurpiet) een tip laat hem niet meer bemoeien met de camping (te oud.) De camping heeft te veel regels waardoor het geen leuk verblijf is de douches moet met een drukknop bedient worden die veel maar ook veelste kort ingesteld is 4 sec. waardoor je niet kan wassen. ook tussen 12:00 16:00 uur mag je hier geen gebruik van maken. Sanitair erg schoon maar veel te oud voor de mannen maar 1 zit wc. Mooi zwembad maar ook daar zijn te veel regels. Judith zou alleen de camping moeten gaan runnen en wat minder regels en 's avonds wat meer vertier zou het een top camping zijn waar je graag terug zou komen een kleine investering in wifi zou het een drukke camping kunnen zijn, want de camping plekken zijn erg mooi.

Zij een cijfer 9 Hij een cijfer 3

• 2Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair
  • 5Jabbedoos01-07-2016

Rustige maar wat verouderde camping

Rustig en mooi gelegen, verouderd sanitair, te betuttelende eigenaars (met vingertje), hij is Fransman zij Nederlandse, hij een zuurpruim zij best leuk. Ruime plaatsen maar camping is dan ook half leeg.

• 3Eetgelegenheden
  • 9Elles30-07-2015

Camping voor rustzoekers.

Deze camping is een uitstekende uitvalsbasis voor fietsers, race en mountainbike. De omgeving is geschikt voor mooie, rustige wandeltochten. Voor natuurliefhebbers is er veel te beleven. De filosofie van de eigenaren is een bijzondere in deze hectische tijd: eenvoud, rust, genieten. Dus een camping zonder toeters en bellen. Wel met een goed onderhouden zwembad en wat speelmogelijkheden voor de kinderen. Daar zijn wel wat regels voor nodig. We hebben deze camping juist daarom leren waarderen. Dat gaat niet in 1 dag. De camping is onze moderne ogen gedateerd, maar daarom des te leuker: back to basic.

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 7Arnold Groen19-08-2014

Heel veel ruimte. Gedateerd.

Onze plek was ruim 200m2. Als je van ruimte en rust hout dan zit je hier goed. Ik kan mij verder volledig vinden in de omschrijving van Dre Hilhorst met nog één toevoeging. Brood is op te halen vanaf 9.00. Dit vind ik te laat. Ik ben gewend om brood te halen rond 8.00.

• 6André17-08-2014

Jammer dat er niet meer van gemaakt wordt.........

Als we niet beter wisten zou je denken dat het al jaren gesloten was. Ik zou e.e.a. een likje verf geven, nieuw behangetje, bloemetjes buiten en wat bebording. Dat maakt het al heel wat aantrekkelijker. Maar goed; hartelijk ontvangen en na nadrukkelijke uitleg van de regeltjes onze plek bepaald. Fantastische grote plek waar we prima konden staan. Het sanitair(wel schoon) jaren 80 met voor de heren 3 hurk toiletten en 1 normaal toilet en voor de dames 2 om 2. Douches met drukknoppen welke elke 4 sec ingedrukt moesten worden. Als je niet opschoot(ca 2 minuten) ging het licht uit. Slagboom dicht 22.00 - 09.00. Dient stil te zijn tussen 23.00 en 09.00u. Dat wordt heel nadrukkelijk vermeld op kinderlijke toon(beetje jammer). Terras alleen om te zitten en om wat te drinken. Maaltijden die je daar bestelt mogen daar niet genuttigd worden? Zelf stoelen meenemen naar zwembad. Camping slechts 1/3 vol; hoe zou dat komen? er kan zoveel meer van gemaakt worden..De omgeving en plekken zijn prachtig.

• 10Desmas21-07-2014

Exceptionnel

Camping très calme et très bien tenu où il fait bon séjourner . Les emplacements sont spacieux , ce qui est rare maintenant et les installations sanitaires sont particulièrement propres , même en pleine saison . On a vraiment l'impression d'être sur une aire naturelle. En résumé , camping à conseiller à des campeurs qui fuient les animations et le bruit .

• 8Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar