Vakantiehuis Aigle Royal

• 8.9Inrichting
  • 9.4Ruimte

Vakantiehuis info

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiehuis infoTonen op kaart

14 Reviews over Aigle Royal

• 10René21-02-2019

Heerlijke plek !!

Een weekje verbleven op deze prachtige plek. De ligging is echt geweldig. Het uitzicht over de besneeuwde alpen toppen gaat nooit vervelen. Heerlijk huis met alle faciliteiten die je kan wensen. S’avonds lekker bij de houtkachel en een rondje sauna. Lekker wezen skiën op de Superdévoluy, ongeveer 20 minuten rijden. Het pitoreske Gap is bekend van de tour de France en men rijdt er vaak door heen maar is zeker de moeite van het bezoeken waard. We gaan dit huis zeker nog een keer bezoeken.

• 10Dieuwertje13-03-2018

Fantastische vakantie gehad

Een heerlijke week gehad! Toen we aankwamen voelde het meteen als thuis komen. Ik ben met een groep geweest van in totaal 8 personen en het huis was groot genoeg dat iedereen zijn privacy had. Gelegen aan de Ceüze konden we lekker skiën en met slecht weer konden we genieten in de sauna die aanwezig was in het huis. ‘S avonds hebben we gezellig spelletjes gedaan die al aanwezig waren. Dit was erg fijn omdat we ruimte wilde besparen in de auto’s. Al met al hebben wij een super vakantie gehad en wij willen er zeker nog een keer naar terug.

• 10Titia de Ruijter-Lamboo06-01-2018

Fantastische locatie..pracht huis met alles

We waren met 4 volwassenen..3 kids..leeftijd..5, 11 en 14 jr. Ivm met onze 40 ste trouwdag wilde we samen met onze dochter en haar gezin een wintervakantie ervaren. Onze dochter en wijzelf skieen...van de eigenaresse hadden we gehoord dat er de laatste 2 jr niet zoveel sneeuw lag rond oud en nieuw. Nou...dat was dit jaar wel anders!! Wat een sneeuw. De berg opkomen was spannend...met sneeuwkettingen ging het goed. Gelukkig heeft het de hele week nog lekker gesneeuwd..de kleinkinderen hebben zich vermaakt met de slee vanaf de oprit..wij genoten van de zon op het terras en van de machtige uitzichten. Het is een pracht huis met een complete inboedel. Aan echt alles is gedacht..van een fohn tot aan een appelboor (voor de appelflappen)...alleen vanwege mijn artrose was het skieen in Manteyer niet prettig met alleen sleepliften. Maar dat ligt aan mijn lijf. De volgende dag wilde mijn man en dochter skieen maar door het weer kon het niet❤

• 9Maria en familie14-08-2017

Heerlijke zomervakantie in Aigle Royal!

Wat is Aigle Royal een heerlijk vakantiehuis. Mooi, ruim, degelijk en van alle gemakken voorzien. Het uitzicht van alle plekken (vanaf riante balkon, door grote ramen) is onvergetelijk. Het is er bovendien heerlijk stil. Tegelijkertijd biedt het allerlei mogelijkheden: bezoeken van steden en dorpjes, wandelen, zwemmen, fietsen. Te veel om op te noemen. Wij kijken terug op een heerlijke zomervakantie dankzij de gastvrijheid in Aigle Royal

• 10Bogers09-05-2016

Het ware vakantie gevoel

Door de omgeving en de accommodatie kun je weer helemaal tot rust komen. Je hoeft niks en alles kan. Alles is aanwezig maar wellicht zal je niet alles gebruiken. Wij zijn met zijn tweetjes ( ik 30 weken zwanger) heerlijk nog even lekker tot rust gekomen. Korte wandelingen gemaakt, naar de markt geweest, kasteel bezocht, stuwmeer bezocht, op een terrasje in de zon gezeten. Maar vooral genoten van het uitzicht van het huisje en op de veranda in de zon een boek gelezen. We kijken er nu al naar uit om volgend jaar met onze kleine langere wandelingen te maken, en ook de fietsroutes uit te proberen. We hebben de hele week zon gehad en de afstanden naar gap en venyes zijn erg goed. Ook voor oudere kinderen is er genoeg te doen in de omgeving.

• 10abas06-03-2016

Thuiskomen in de Alpen

Wij hebben inmiddels al 2x onze wintersportvakantie in dit heerlijke huis doorgebracht. (4 volwassenen en 4 kinderen). Wat is dit een heerlijk huis! De locatie is fantastisch! Vanuit de woonkamer kijk je uit op de besneeuwde toppen van de Alpen en van de Ceüze. Het huis is van alle gemakken voorzien: een heerlijke woonkamer met houtkachel (en in de tuin voldoende haardhout), een ruime en complete keuken met alle inventaris die je maar kunt bedenken, een fijne badkamer met sauna, 2 ruime slaapkamers met fijne king size bedden en een mezzanine met nog eens 4 slaapplaatsen. De mezzanine is ook tevens het walhalla voor kinderen: een voetbaltafel, legio spellen, tv en Xbox. De locatie van het huis is perfect om te skiën in de Ceüze (bij voldoende sneeuw), anders is skigebied La Joue du Loup op een half uur rijden prima te doen. Het huis is echt een plek om thuis te komen. We kunnen ons niets beters wensen tijdens onze wintersport. Wij komen weer terug!

• 8Liza en de rest23-06-2015

Rust, ruimte en genieten.

Ook wij zijn een week (in het voorjaar) op vakantie geweest in de Franse Alpen. Het is een heerlijk ruim huis en groot genoeg, wij waren met 7 pers. Sauna, ruime keuken, fijne bedden, grote t.v. (met Ned. zenders) en een heerlijke houtkachel in de woonkamer. Het uitzicht is adembenemend!! Wandelen hebben we veel gedaan in de prachtige natuur, waar we ook super mooie foto's van hebben gemaakt. Ook een bezoek aan Gap en Sisteron is zeker de moeite waard. Kortom, wij hebben genoten!

• 5Edwin Walta04-04-2015

Geen tweede keer

We hebben dit huis gehuurd omdat vrienden in de buurt vertoefden, in eerste instantie lijkt het een mooie deal. Maar dat valt tegen, de energier wordt achteraf verrekend. Per saldo moesten wij € 319,= betalen voor 10 dagen energie. De sauna is 1 keer aan geweest, het huis heeft een piepkleine tv in de vide die geen Nederlandse zenders heeft. Aan alles is te zien dat dit huis voor de verhuur is bestemd, (behoorlijk ongezellig), de trap is levensgevaarlijk. Ik ben hier stevig gevallen, maar volgens de eigenaar zijn ze daar niet verantwoordelijk voor(!!!) Stroom valt regelmatig uit en dan toch nog zo'n rekening, wel een beetje.

Ton van Kollenburg, eigennaar, 25-05-2015

Wij vinden het spijtig dat deze huurder ontevreden is. Meneer zegt dat regelmatig de stroom uitvalt, hier geeft hij meteen al aan dat hij teveel apparaten tegelijk heeft aanstaan.(kookplaat,kachels,licht,boiler,oven etc) Wij hebben 15kwh dit is al 6 kwh meer als normaal. Bij normaal gebruik gebeurt er niets maar meneer heeft 3x meer verbruikt als een gemiddelde huurder.Dit hebben we nog nooit meegemaakt.Waarschijnlijk heeft hij ook onze houtkachel minimaal gebruikt want deze verwarmt al de helft van het huis. De TV willen we niet centraal in het huis en staat op de vide met normaal Nederlandse zenders, maar die heeft hij niet kunnen vinden.Dat meneer is uitgegleden over de trap (gewoon normale brede buitentrap) vinden wij spijtig maar daar kunnen wij toch niets aan doen. Alle huurders vinden het een gezellige inrichting alleen deze meneer niet, dit vinden wij opmerkelijk. Jammer deze beoordeling van meneer omdat wij er alles aan doen om onze gasten een fijn verblijf te bieden.

• 10manitavanbaalen19-09-2014

geweldig

Een heerlijke week hebben we gehad als vriendengroep van 6 personen in dit complete vakantiehuis!! Prachtig gelegen met een geweldig uitzicht. We hebben heerlijke wandelingen kunnen maken, lekker gekokkereld in de complete keuken, geluierd en gelezen, elke ochtend ontbijtje met het mooiste uitzicht dat je je kunt wensen..

• 10gerard nijboer11-06-2014

top vakantie

We hebben een geweldige vakantie gehad in dit huis. Het is een mooi, compleet huis, met een geweldig uitzicht. Een prachtige omgeving en goed weer maken dat we een heel fijne vakantie hebben gehad. We gaan zeker nog eens terug naar deze omgeving.

Vakantiehuis Aigle Royal info

Facilities