Hotel Pullman Cannes Mandelieu Royal Casino

8.4Fantastisch

Frankrijk, Provence - Alpes - Cote d'Azur, Mandelieu-la-Napoule (bij Cannes)

8.4Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Pullman Cannes Mandelieu Royal Casino voor je op een rij gezet:

• Sauna

9 reviews over Hotel Pullman Cannes Mandelieu Royal Casino

• 5Margriet28-07-2015

Mooie plek, vreselijke service

Hotel heeft mooie locatie, kamers zijn ook prima, eten is ook goed. Service is een drama, hotel heeft zwembad met strand, maar om een plekje te krijgen moet je 6.uur je bed uit om handdoeken neer te leggen! toen ik vroeg hoe ik hier ooit aan een plekje moet komen zeiden ze dat ik maar moest wachten tot er iets vrij kwam, terwijl er om 9.uur geen hond op zijn bedje lag! Alleen lagen er overal handdoeken! Uiteindelijk heb ik met mijn kind een handdoek weg gelegd, en zelf een bedje vrijgemaakt, met als gevolg dat ik alsnog naar 1 uur op kon staan voor iemand die claimde dat ik zijn bedje had gestolen....en het personeel doet niets! (Bv opzoek naar ander plekje, of in iedergeval hun best doen te zoeken naar een oplossing)had meer verwacht van dit hotel, zonde want het hotel biedt wel alle faciliteiten maar door slechte service en onvriendelijk personeel zijn wij vroegtijdig uitgecheckt!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 9Pascale01-10-2012

Super hotel, ideaal gelegen !

Het hotel bied alles wat je nodig hebt ! Ruime verzorgde kamers, enorm attent en vriendelijk personeel, gratis parking voor de deur. Echt een aanrader om te verblijven en de Cote d'Azur te verkennen.

Gereisd met partner in september 2012

• 8gavn07-07-2012

Mooi hotel op mooie plek

Het hotel is een net hotel aan de rand van Cannes. Bij de haven in de buurt kun je uit eten en in het hotel zelf ook. De kamers zijn netjes. Let erop dat de meeste standaardkamers een douche hebben en geen bad. Het ontbijt is prima. Internetten kan op de kamer via Wifi of in de hal van het hotel (dagelijks een uur). Parkeren is, naast betaald bij het hotel, ook mogelijk op de publieke gratis parkeerplaats aan de andere kant van de weg. Al met al een aanrader en zeker qua prijs in de buurt van Cannes.

Gereisd met partner in juni 2012

• 0Edwin08-04-2012

Prachtig gelegen hotel

Prachtig gelegen hotel, prachtige kamers, parking aan hotel, prima ontbijt, Het uitstekend 3-gangenmenu, zoals in de brochures vermeld, is echter niets bijzonders. Zeker eetbaar maar dus zeker niet uitstekend. Bijna elke dag terugkerende ingrediënten zoals (veel) gekookte aardappelen bij de hoofdschotel, (veel) salade bij het voorgerecht, (veel) chocolade als dessert.

Gereisd met partner in maart 2012

• 9danny en els24-07-2010

uitstekend

zeer propere kamers met mooi terras. wij hadden uitzicht op golfterrein, van de golf zie je niks maar wij zagen de bootjes op en af varen (veel mooier) Lekker uitgebreid ontbijt. voor de rest gingen wij eten in de restaurants aan de haven, keuze genoeg en lekker. Vriendelijk personeel, voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in juli 2010

• 9Marc J10-07-2008

De vernieuwde kamers en kamers met zeezicht zijn top. Zeer goede keuken en ook kindvriendelijk. Enige nadeel het ietwat kleine privé strand. Van het casino heb je weinig of geen last

Gereisd in juli 2008

• 9Sandrine16-01-2008

Prachtig hotel, prachtige kamers, maar helaas was er 's avonds aan het openbaar strand waar het hotel lag veel animatie en 'beach disco' tot in de vroege uurtjes. Absoluut niets voor rustzoekers

Gereisd met partner in januari 2008

2 tips over Hotel Pullman Cannes Mandelieu Royal Casino

• Edwin, 08-04-2012 Rapporteren

Kamer met ontbijt nemen en 's avonds gaan eten in de vele in de buurt gelegen restaurantjes.

• gavn, 07-07-2012 Rapporteren

Goed en gezellig eten en niet duur kun je bij Le Neapolis in Mandelieu-La Napoule.

0 vragen over Hotel Pullman Cannes Mandelieu Royal Casino

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
    • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
    • KeukenKeuken
    • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Gratis minibar, Kluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• WinkelsKapper
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
    • Room Service24 uurs service, Aanwezig
    • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam
    • Wellness behandelingenMassages