Camping Plateau des Chasses

7.7Goed

Frankrijk, Provence - Alpes - Cote d'Azur, Mandelieu-la-Napoule (bij Cannes)

7.7Goed

• 7.4Eetgelegenheden
  • 8Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Plateau des Chasses voor je op een rij gezet:

Meer camping info

• 8Eetgelegenheden

Gereisd in augustus 2018

• Oude reviews

9To Twelve (Jasper & Olga)14-06-2016

Echt een hele fijne camping. We kwamen laat aan, maar werden warm ontvangen door de night guard. De sfeer is heel relaxt, het personeel is vriendelijk en alles ziet er verzorgd uit. Onze bedoelîng was om één nacht te blijven, maar zijn een week blijven hangen. Een absolute aanrader!

• 7Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd in juni 2016

• 5Ol08-08-2010

Geen aanrader!

We hadden vooraf gereserveerd voor een ruime plaats, die kregen we niet. We kregen een heel kleine plaats aangewezen waar de tent niet op past. Na wat zeuren en schuiven kregen we een iets betere, maar nog altijd kleine plek. Het is vooral een verhuur-sta-caravan-camping. Campeerders lijken leuk voor erbij. Daar waar geen stacaravan staat, mag je nog met je tent gaan staat. Hierdoor heb je geen camping gevoel. Er zijn weinig nederlanders. zwembad is klein, maar prima. sanitair is redelijk, prullenbakken ontbreken. waar laat je je lege shampoofles of maandverband?

We hadden een prima vakantioe, maar dat lag vooral aan het prima weer en de omgeving die van alles biedt. De camping zelf is geen aanrader.

• 6Staat v/h sanitair
    • 3Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

• 3Mast09-08-2009

Geen prettige camping!

Wij zouden er een week heen gaan. We kregen bij aankomst een erg kleine en schuine plek toegewezen voor een redelijk grote tent plus auto. Het leek erop dat onze plek een parkeerplaats was voor de stacaravan ernaast en een doorgang voor een groep jongeren. De man naast onz zette zijn auto half op onze plek. De douches waren ijskoud. Het sanitair was smerig. Je krijgt het gevoel van de fransen op de camping (iedereen is frans) dat ze je niet moeten, de sfeer is iig niet erg prettig. We zijn na 1 nacht weggegaan en toenw werd ons verteld dat we inderdaad niet zo'n mooie plek hadden maar we konden wel een anderew krijgen?!?! In het dorpje zelf is nauwelijks iets te beleven, veel verder zijn we niet gekomen en ergens anders heen gegaan.

• 3Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2009

• 7hilbrink05-07-2008

normale camping

Camping is gewoon een nornale camping niks bijzonderds. Wc in de avond erg smerig. Er is zwembad maar niet een super grote. Er is niet veel te doen op de camping er zitten vooral veel Fransen. De omgeving daar is heel mooi vooral Cannes maar de plaatsen in de buurt zijn ook heel mooi en gezellig. Monaco, St'Tropez, Nice en Antibes zijn zeker een bezoekje waard!!!!!. Je raakt daar niet uitgeken

• 5Staat v/h sanitair

• EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig
  • Overige servicesKluis, Wasserette

• Autovrij parkJa
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• Sport & SpelBiljart, Tafeltennis