Camping Plateau des Chasses

5 reviews over Camping Plateau des Chasses in het Nederlands

Mat Col,
18-8-2018
Gereisd anders in augustus 2018

Echt een hele fijne camping

To Twelve (Jasper & Olga)
14-6-2016

Echt een hele fijne camping. We kwamen laat aan, maar werden warm ontvangen door de night guard. De sfeer is heel relaxt, het personeel is vriendelijk en alles ziet er verzorgd uit. Onze bedoelîng was om één nacht te blijven, maar zijn een week blijven hangen. Een absolute aanrader!

Gereisd anders in juni 2016

Geen aanrader!

Ol
8-8-2010

We hadden vooraf gereserveerd voor een ruime plaats, die kregen we niet. We kregen een heel kleine plaats aangewezen waar de tent niet op past. Na wat zeuren en schuiven kregen we een iets betere, maar nog altijd kleine plek.

Het is vooral een verhuur-sta-caravan-camping. Campeerders lijken leuk voor erbij. Daar waar geen stacaravan staat, mag je nog met je tent gaan staat. Hierdoor heb je geen camping gevoel. Er zijn weinig nederlanders. zwembad is klein, maar prima. sanitair is redelijk, prullenbakken ontbreken. waar laat je je lege shampoofles of maandverband?

We hadden een prima vakantioe, maar dat lag vooral aan het prima weer en de omgeving die van alles biedt. De camping zelf is geen aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

Geen prettige camping!

Mast
9-8-2009

Wij zouden er een week heen gaan. We kregen bij aankomst een erg kleine en schuine plek toegewezen voor een redelijk grote tent plus auto. Het leek erop dat onze plek een parkeerplaats was voor de stacaravan ernaast en een doorgang voor een groep jongeren. De man naast onz zette zijn auto half op onze plek. De douches waren ijskoud. Het sanitair was smerig. Je krijgt het gevoel van de fransen op de camping (iedereen is frans) dat ze je niet moeten, de sfeer is iig niet erg prettig.

We zijn na 1 nacht weggegaan en toenw werd ons verteld dat we inderdaad niet zo'n mooie plek hadden maar we konden wel een anderew krijgen?!?!

In het dorpje zelf is nauwelijks iets te beleven, veel verder zijn we niet gekomen en ergens anders heen gegaan.

Gereisd met partner in augustus 2009
2008

normale camping

hilbrink
5-7-2008

Camping is gewoon een nornale camping niks bijzonderds. Wc in de avond erg smerig. Er is zwembad maar niet een super grote. Er is niet veel te doen op de camping er zitten vooral veel Fransen. De omgeving daar is heel mooi vooral Cannes maar de plaatsen in de buurt zijn ook heel mooi en gezellig. Monaco, St'Tropez, Nice en Antibes zijn zeker een bezoekje waard!!!!!. Je raakt daar niet uitgeken

Gereisd familie in juli 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Plateau des Chasses in Mandelieu-la-Napoule (bij Cannes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Plateau des Chasses zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.