Vakantiepark Les Résidences du Soleil - Le Château de la Mer

Vakantiepark Les Résidences du Soleil - Le Château de la Mer
7,6

• Activiteiten6,8
  • Onderkomen7,1

We hebben een aantal aanbieders voor Les Résidences du Soleil - Le Château de la Mer voor je op een rij gezet:

26 reviews over Vakantiepark Les Résidences du Soleil - Le Château de la Mer in het Nederlands

• Activiteiten5
  • Onderkomen7

Ligging is erg mooi, dichtbij diverse stranden, steden, supermarkt ook erg dichtbij. Op het park is erg weinig te beleven, toen wij er waren zelfs geen, maar dit was ook einde hoogseizoen.

Huisje was voor ons 3-en prima. Inderdaad klein, maar schoon, wat ik belangrijker vindt. Boven 2 persoosbed met airco, daar sliep ons zoontje (1jr) in het campingbed. Helaas geen deur maar ons zoontje heeft geen last van ons gehad. Keukentje net voldoende om een goede maaltijd te kunnen bereiden. 2 Zwembaden ook prima.

Aanrader voor stel zonder kinderen of met 1 kindje. Dit jaar gaan we weer, maar volgend jaar zou het niet meer gaan omdat ons zoontje dan te groot wordt voor een camping bed en ik ga niet op een slaapbank slapen.

• Activiteiten2
  • Onderkomen6

Het parkt ligt fantastisch, centraal gelegen t.o.v. alle trekpleisters in Z-Frankrijk. Wij vonden de accomodatie echter wel tegenvallen. Niet echt groot, een slaapbank op de begane grond en een slaapkamer op de eerste verdieping. Niet afgesloten, met kleine kinderen erg gehorig. 2 zwembaden, prima voor elkaar. Het restaurant geen pluspunten. We kregen de voorgerechten gelijktijdig geserveerd met de hoofdgerechten en moesten erg lang wachten. Ook het eten viel erg tegen. Lekker in het dorp eten dus!

We hadden er meer van verwacht

Susanne
25-7-2011
  • Onderkomen7

Huisjes zijn geen villa's, zoals vermeld. Zeer klein, maar wel schoon en netjes. Het park zelf is ook niet zoals over staat vermeld. Geen animatie aanwezig, geen broodjesservice aanwezig, geen snackbar aanwezig, geen zwembadbar aanwezig.

In het restaurant kan je heerlijk eten, voor niet al te veel geld. Dat is zeker een aanrader. Alleen het personeel mag wel iets vriendelijker zijn.

Supermarkt, strand en leuke eetgelegenheden in Mandelieu zijn op 5-10 minuten rijafstand. Dit is een leuk dorpje. Wil je even een rustige vakantie, dan is dit goed. Wil je wat vermaak en bezig zijn, zoek dan een andere accommodatie in Mandelieu zelf.

redelijk mooi park

Sjaak
20-3-2011
  • Onderkomen7

Redelijk mooi park. Huisjes zijn schoon en redelijk nieuw (recent gerenoveerd) boven slaapkamer heeft een airco beneden niet. Voor 4 personen geldt dat er 2 op een doorgeslapen slaapbank in de kamer naast de keuken moeten slapen. Service op het park is beperkt. Bestel geen brood bij de receptie, deze is namelijk bijna 2X zo duur als bij de super op 3 minuten afstand van het park. Voor de rest: een goede uitvals basis voor tripjes in en rond de cote d"Azur

Prijs kwaliteitverhouding kloppen wel

Sylvia
9-9-2010
  • Onderkomen6

Het park oogt netjes, en ondanks de volledige bezetting rustig.

Ons huisje grensde aan gebergte/bomen, op ons terras hadden we het gevoel erg 'ingesloten' te zijn.

Animatie was een aanfluiting in vergelijking tot wat wij in bijv. Spaanse hotels met kinderanimatie gewend waren.

Het restaurant werd eerder door mensen geprezen, wij waren hoopvol.

Ter plekke moesten wij concluderen dat het terras wel aardig is, alhoewel we pal onder de 'spotlights' zaten, waardoor we op een bomvol terras niet echt gezellig zaten.

Het restaurant binnen was een vies afgeleefd hol, met vies sanitair.

Huisje was voor ons net ruim genoeg, maar moet er niet aan denken er met 2 kids te moeten verblijven.

Proper was het wel bij aankomst.

Er is een kluisje, maar dat niet in de muur blijkt te zijn verankerd.

Manlief kwam zo de woonkamer in gewandeld, met kluis in zijn handen.

Dan is een kluis wel erg nutteloos.

Verder een veilig park voor kinderen, videobewaking, en nachtslot vanaf 00.00u.

prima plek om de cote de azur te ontdekken

johannes Last
3-9-2010
  • Activiteiten5
  • Onderkomen6

Dit park is een rustig oord in een drukke omgeving. Het ligt super centraal t.o.v alle bekende plaatsen aan de cote de azur. Vooral Cannes is erg dichtbij. Je moet wel met de auto naar het strand en daar een parkeerplek vinden in het hoogseizoen valt niet altijd mee. Verder is het een leuk opgezet park met wat oudere huisjes die inderdaad niet erg groot zijn als je er met 4 personen in verblijft. Restaurant is van zeer goed niveau. Lekker eten en een prima bediening. Wij hadden wat technische probleempjes die werden snel en accuraat verholpen. Kortom een leuk park voor een betaalbare prijs.

Prima plek!

Marieke
23-8-2010
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7

Chateau de la Mer is een prima plek om te zijn. De huisjes zijn niet groot, beneden is het zelfs heel klein, er is een bank die uitgeschoven moet worden om 2 bedden te maken. Boven is de slaapkamer groot. Klein tuintje. Restaurant is prima. Locatie is super om de côte d'azur te bekijken. De grote steden liggen allemaal binnen een straal van max. 1 uur rijden. Wel op tijd weggaan in de ochtend en de weg langs de zee vermijden als je niet in de file wil staan. Supermarkt op 5 min. afstand. Brood kun je op het park bestellen. Zwembad is ook lekker, zouden meer ligstoelen mogen staan.

Goede ligging, maar niet meer dan 3* waard !

David Rooyackers
18-8-2010

POSITIEVE PUNTEN :

-- Goede ligging tov. te bezoeken plaatsen aan de Cote d'Azur

-- Airco werkt goed ... soms zelfs niet nodig, blijkbaar goed geïsoleerd

-- Dichtbij grootwarenhuis Casino Géant ... 1km

-- Goede sportmogelijkheden op het terrein ... voetbal, volley, basket

-- Zwembad was netjes

-- Goed restaurant ... reserven is gewenst

-- Vertekuur vrij te kiezen wat zeer belangrijk is voor de verkeersdrukte

NEGATIEVE PUNTEN :

-- Bij aankomst was vloer niet gereinigd ... voeten voorgangers stonden nog in vloer

-- Badkamer en keuken vrij klein ... moeilijk om te bewegen

-- Animatieprogramma stelde ZEER WEINIG voor(men deed wel de moeite,maar ...)

-- Vele materialen zijn aan vernieuwing toe !

BESLUIT :

-- Residentie is zeer goede uitvalbasis naar overal en goed bereikbaar, maar is zeker niet meer waard dan een 3*-verblijfplaats.

klein en sober maar goede ligging

lique
8-8-2010
  • Onderkomen5

Huisjes zijn slecht ingedeeld, om naar WC te kunnen moet diegene die aan het afwassen of koken is keuken uit. Slechte indeling, 2 kookpitjes waar je met aanwezige kromme pannen nauwelijks op kan koken. Bij ons was 1 pit kapot, werd na 2 dagen vervangen door nieuwe kookplaat. Zwembad klein, voornamelijk gebruikt door kleine kinderen. Airco op grote boven slaapkamer is fijn. Tuintjes geven camping gevoel en als je dan ook nog moet goochelen om maaltijd op tafel te krijgen is het net een stenen tent. Restaurant is goed. Veel fransen. Op perfecte plek om prachtige cote d'azur te verkennen. Leuke strandjes, auto kun je wonder boven wonder steeds toch kwijt.

voor ons niet meer

danny
5-8-2010
  • Activiteiten7
  • Onderkomen5

met 2 volwassenen en 3 bijna volwassenen een huisje voor 8 personen geboekt. Het huisje bestond uit twee aan elkaar geschakelde kleine woningen met tussendeur. De pannen in het huisje waren zodanig groot dat er maar 1 op de 2 pits keramische plaat kon. Dus 1 pan in het ene huisje en de andere in het andere huisje op het vuur... Een tuintje van 3m2 bood net genoeg ruimte voor het oncomfortabele ijzeren bistrosetje waar je het mee moet doen. De rand van het zwembad is afgezet met een glazen wand zodat de huisjes die direct aan het zwembad grenzen zeer weinig tot geen privacy hebben. De geschakelde 8 pers. woningen liggen in het a-gedeelte. In het b en c gedeelte liggen de huisjes voor 4 pers. Hier is door de grotere tuinen meer privacy.

Wij vonden het park, en vooral het a-gedeelte, zeker geen aanrader voor mensen die met meer dan 4 personen op vakantie gaan.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Les Résidences du Soleil - Le Château de la Mer in Mandelieu-la-Napoule (bij Cannes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Les Résidences du Soleil - Le Château de la Mer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.