Camping Les Cigales

41 reviews over Camping Les Cigales in het Nederlands

Prima camping, maar....

René
2-9-2017

Plekken niet echt groot, met kiezel, dus lastig iets in de grond te krijgen. Schoon maken kon ook beter. Tevens werden overal caravans en campers neergezet, ook op parkeerplaatsen binnen en buiten de camping. Zwembad was prima.

Niet de verwachting

Emily
16-8-2017

Er staat op de website dat het 800m naar het strand is maar het is zeker 2 km lopen om bij het strand te komen. Verder was de caravan oud. Geen horren terwijl er ontzettend veel muggen zitten. Ook was de vloer bij de douche in de stacaravan op standje erdoorheen zakken. Mijn bikini is gestolen op de camping dus je moet goed op je spullen letten. Op de camping werd er door personeel gezegd dat dit kinderen waren... hier geloof ik niet in. Verder vond ik het raar dat wanneer het 30 graden is het zwembad om 20:30 uur sluit.

Als tussencamping prima.

Cees Smit
28-7-2017

De ligging van de camping is centraal. Je kan vandaar uit makkelijk andere plaatsen gaan bezoeken. Voorwaarde is wel dat je over vervoer moet beschikken. Het strand is lopend bereikbaar. Ik zou het niet doen als het heel warm is. Gebruik van een voertuig is dan aan te bevelen. De camping is heel netjes onderhouden en niet zo groot. Wij voelden ons daar veilig en welkom. jammer alleen dat niet alle plaatsen voor ACSI-kortingskaarthouders beschikbaar zijn. Er is voor gekozen om een gedeelte van de camping uit te zonderen. (grotere plekken, 10 amp)

Heerlijke plek

Renate
14-3-2017

Augustus 2016

Wij zijn in augustus 2016 op deze camping geweest. Het is een rustige camping zonder massa toerisme. Met een mooi zwembad. Toeristische steden goed bereikbaar ook met openbaar vervoer(an te raden).

Er werkt een Nederlands meisje op de camping,zij heeft mij goed geholpen met mijn heftige reactie op muggen. Zij heeft mij een zalf geadviseerd en ook gezegd waar ik het kon halen,het was ook het enige wat hielp,dus ben haar zeer dankbaar.

Wij komen zeker nog eens terug!!!!

Oude reviews (archief)

Puur genieten

Nettie
15-11-2016

Vriendelijke eigenaren die ons (tijdens de siësta!) hartelijk welkom heetten. We hebben heerlijk gezwommen in zee, de Golfen de la Capoule. Een rustig strandje, en dat vlakbij Cannes! In de verte dobberen de kapitale jachten, we nestelen ons onder een palmboom en voelen ons rijk.

We fietsten door de Cote d Azuur. Heftig klimmen, maar we hebben elektrische fietsen. De omgeving is vergelijkbaar met de schoonheid van de Bloemen Riviera, iets minder bougainville, maar metershoge oleanders, bloeiende cactussen, palm en naaldbomen.

Geweldig mooie camping

Plonie Van de Kerkhof
14-9-2016

Ik vond alles uitstekend op deze camping. Niet te groot, erg schoon sanitair en alles was netjes en zuiver.

Heel vriendelijk personeel aan de receptie die erg behulpzaam waren. Vlakbij Cannes, Saint Tropez en Monaco. Kortom ik zou er zo weer naar toe gaan!

Afschuwelijk! Nooit meer!

Vanessa Tuin
14-8-2016

Mini camping (1 laan) zonder faciliteiten aan een drukke weg, naast vliegveld omringd met bouwprojecten. We zaten in de herrie en de rotzooi. Vieze mobile home waarin alles stuk was, een stank die we niet wegkregen. Aangegeven bij de receptie maar er werd niks aan gedaan, de wc bril lag afgebroken op de grondl. Onze mobile home stond ingebouwd waardoor we niks konden zien en van groen was bijna geen sprake. Het zwembad was meer een veredeld voetenbadje en zag er aftans en vervallen uit. De foto's op de website zijn mooi genomen zo lijkt het nog wat maar het is erg misleidend, ik hoop op deze manier mensen te behoeden voor de absolute teleurstelling. Bovendien is de prijs/kwaliteit verhouding schandalig. Voor de kinderen is er op het "zwembadje" na niks en er wordt ook niks georganiseerd. Wij zijn na 2 nachten gevlucht en hebben uiteindelijk een heerlijke vakantie gehad in de Provence. Cannes is trouwens erg leuk om te bezoeken.

Onverwachts terecht gekomen, super leuk, aanrader

Natascha Janissen
31-7-2016

Wij hadden eigenlijk Les Cigales in Le Muy willen bezoeken maar door onoplettendheid van ons zelf, deze camping geboekt les cigales in het plaatsje mandelieu. Les cigales in Le Muy schijnt één grote bouwput te zijn.

Stacaravan groot en netjes, alleen douche werkte niet goed... Warm ... Ijskoud... Heet... Dat is niet zo handig met jongere kids. Zijn gewoon gaan douchen bij de douches van de camping. Super fijn en schoon. Stacaravan heeft veel privacy. Kleine camping maar wel een klein restaurantje erbij met goed eten. In de buurt supermarkt voor de grote inkopen. Klein goed verzorgd zwembad. Geen last van handdoekenleggers. Vlakbij is het mooie strand. Lopen is wel beter ivm parkeren langs de weg. Genoeg eetgelegenheden in de buurt. Bezoek Cannes en Monaco is de moeite waard.... Als je hier van houdt natuurlijk. Alles bij mekaar.... Een super geweldige vakantie op een kleinschalige camping.

Rustige leuke camping

jurgen Braeckman
8-9-2013

Deze camping loste onze verwachting goed in. Rustige camping aan welliswaar een drukke weg maar dat maakt wel dat er eetgelegenheden in de buurt waren en ook dat je op loopafstand van enkele winkels was.

Het zwembad was niet zo groot maar dat hoeft ook niet aangezien dit ook een kleine camping was. De kids hebben er zich niet verveelt en hebben ook een leuke tijd gehad in dat zwembad.Wij hadden een staanplaats omdat we met de caravan op reis waren. De plaatsen zijn ruim voldoende groot met genoeg begroeiing om toch wat privacy te hebben.

Enig minpuntje is de prijs verhouding als je vergelijkt met andere campings, deze vonden wij ietwat aan de hoge kant, maar dat kon toch de pret niet bederven. Dit is een camping die mijn inziens beter geschikt is voor iets oudere mensen die vooral van rust houden.

Wij zouden zeker nog terugkomen.

Prima camping

Henk
29-7-2013

Camping ligt in een woonwijk, maar dat is niet hinderlijk. Caravanplaatsen zijn lang en smal. Eigenlijk meer ingericht voor campers. Daar staat tegenover dat je achter je caravan een flink "tuintje" hebt voor je eigen zitje. Zwembad is prima. Strand ongeveer een kwartier lopen.

Personeel was vriendelijk, met o.a. Nederlandse stagiaire.

Gratis Wifi alleen in ruimte achter de receptie

We hebben een aantal aanbieders voor Les Cigales voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Cigales in Mandelieu-la-Napoule (bij Cannes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Cigales zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Les Cigales scoort een 5.84 uit 10 op basis van 55 reviews.