Géén boekingskosten

Camping Les Cigales

FrankrijkProvence - Alpes - Cote d'AzurMandelieu-la-Napoule (bij Cannes)

We hebben de beste aanbieders voor Camping Les Cigales voor je op een rij gezet:

7.5GoedScore uit 58 reviews

Meer camping info

58 Reviews over Les Cigales

• 8Fam.R28-08-2020

Voor herhaling vatbaar

Per toeval (we zouden eigenlijk naar Spanje gaan) hebben we hier een week gestaan en we vonden het helemaal geweldig. Zeker in de tijd met alle maatregelen was deze kleine camping perfect. Strand is lopend te bereiken(1km) maar wij vonden de auto net wat handiger omdat er genoeg (gratis) parkeerplek is. Het zwembad is redelijk groot en netjes voor de omvang vd camping. Het vliegveld in de buurt dat vonden wij geen overlast. Prive-jets en helicopters horen nu eenmaal in de Franse Riviera thuis. Geen winkel op de camping maar op loopafstand zit een Spar hoewel we vaker naar de Geant Casino in het winkelcentrum gingen. Vroeg avond komt het personeel vragen of er brood gehaald moet worden voor de ochtend, dat ligt dan netjes om 7:30 klaar op de tafel. Cannes en bv. Monaco goed te bereiken tip: bezoek eens het strand Creek Aiguille. Wij komen hier zeker nog een keer terug.

• 8Staat v/h sanitair
  • 8Renate28-08-2018

Voor herhaling vatbaar ideaal met jongere kinderen

Kleine gezellige camping, keurig net zwembad. Wij hadden een stacaravan gehuurd. Prima bedden, genoeg inventaris aanwezig. De auto kan naast de stacaravan geparkeerd worden. Fijne schaduwplek. Vriendelijk personeel, we hadden bij aankomst een Nederlandse sprekende dame. Het strand is écht op ca. 800 m. En ja, je moet even lopen, maar je kunt binnendoor via het park en daarna kom je langs een leuke waterpartij, waar de kinderen ook kunnen spelen. Die mevrouw die beweert dat het wel zeker 2 km lopen was, heeft vast een verkeerde afslag genomen ;-)) Er is geen campingwinkel of horeca aanwezig op de camping, maar pal naast de ingang zit een klein restaurantje. Binnen een straal van 500 m diverse restaurantjes aanwezig. Ook kun je lekker eten bij Le Neapolis vlakbij het kasteel. Daar zitten overigens meer restaurantjes. De grotere supermarkten (o.a. Lidl, Geant Casino, Carrefour) zitten in Mandelieu.

• 7Staat v/h sanitair
  • 2anoniem02-08-2018

verschrikkelijk

nooit meer! op de website staat 800 meter naar het strand, maar het is zeker 2km lopen. zwembad is hartstikke vies. mijn man en ik wilde niet zwemmen. personeel schreeuwde de hele dag tegen elkaar. niet de netste woorden ook niet professioneel vind ik zelf. 2 dagen eerder naar huis gegaan. we kregen het geld bijna niet terug.. Voortaan naar een andere camping.

• 6Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair
  • 7Rouzier04-10-2017

Excellent séjour

Camping bien tenu , emplacement resonnable , proche de la mer et de la ville Bordé par des restaurants , Accueil agréable avec possibilité d'arriver tardivement . Premier séjour dans ce Camping en 1997 ou 98 Au moins La 5 éme fois que je m'y rends depuis cette date et ce n'est pas fini .

• 9Staat v/h sanitair
  • 5René02-09-2017

Prima camping, maar....

Plekken niet echt groot, met kiezel, dus lastig iets in de grond te krijgen. Schoon maken kon ook beter. Tevens werden overal caravans en campers neergezet, ook op parkeerplaatsen binnen en buiten de camping. Zwembad was prima.

• 1Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 3Emily16-08-2017

Niet de verwachting

Er staat op de website dat het 800m naar het strand is maar het is zeker 2 km lopen om bij het strand te komen. Verder was de caravan oud. Geen horren terwijl er ontzettend veel muggen zitten. Ook was de vloer bij de douche in de stacaravan op standje erdoorheen zakken. Mijn bikini is gestolen op de camping dus je moet goed op je spullen letten. Op de camping werd er door personeel gezegd dat dit kinderen waren... hier geloof ik niet in. Verder vond ik het raar dat wanneer het 30 graden is het zwembad om 20:30 uur sluit.

• 2Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair
  • 8Cees Smit28-07-2017

Als tussencamping prima.

De ligging van de camping is centraal. Je kan vandaar uit makkelijk andere plaatsen gaan bezoeken. Voorwaarde is wel dat je over vervoer moet beschikken. Het strand is lopend bereikbaar. Ik zou het niet doen als het heel warm is. Gebruik van een voertuig is dan aan te bevelen. De camping is heel netjes onderhouden en niet zo groot. Wij voelden ons daar veilig en welkom. jammer alleen dat niet alle plaatsen voor ACSI-kortingskaarthouders beschikbaar zijn. Er is voor gekozen om een gedeelte van de camping uit te zonderen. (grotere plekken, 10 amp)

• 9Staat v/h sanitair
  • 7Renate14-03-2017

Heerlijke plek

Augustus 2016

Wij zijn in augustus 2016 op deze camping geweest. Het is een rustige camping zonder massa toerisme. Met een mooi zwembad. Toeristische steden goed bereikbaar ook met openbaar vervoer(an te raden). Er werkt een Nederlands meisje op de camping,zij heeft mij goed geholpen met mijn heftige reactie op muggen. Zij heeft mij een zalf geadviseerd en ook gezegd waar ik het kon halen,het was ook het enige wat hielp,dus ben haar zeer dankbaar.

Wij komen zeker nog eens terug!!!!

• 8Staat v/h sanitair
  • 8Nettie15-11-2016

Puur genieten

Vriendelijke eigenaren die ons (tijdens de siësta!) hartelijk welkom heetten. We hebben heerlijk gezwommen in zee, de Golfen de la Capoule. Een rustig strandje, en dat vlakbij Cannes! In de verte dobberen de kapitale jachten, we nestelen ons onder een palmboom en voelen ons rijk. We fietsten door de Cote d Azuur. Heftig klimmen, maar we hebben elektrische fietsen. De omgeving is vergelijkbaar met de schoonheid van de Bloemen Riviera, iets minder bougainville, maar metershoge oleanders, bloeiende cactussen, palm en naaldbomen.

• 7Staat v/h sanitair
  • 10Plonie Van de Kerkhof14-09-2016

Geweldig mooie camping

Ik vond alles uitstekend op deze camping. Niet te groot, erg schoon sanitair en alles was netjes en zuiver. Heel vriendelijk personeel aan de receptie die erg behulpzaam waren. Vlakbij Cannes, Saint Tropez en Monaco. Kortom ik zou er zo weer naar toe gaan!

• 10Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar