Appartement Le Rivage

FrankrijkProvence - Alpes - Cote d'AzurMandelieu-la-Napoule (bij Cannes)
4.3OnvoldoendeScore uit 3 reviews
+8/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

4.3OnvoldoendeScore uit 3 reviews
  • 3.3Inrichting
  • 1Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

3 Reviews over Le Rivage

• 7Van Riemsdijk11-11-2009

prima accommodatie

Wij zijn net terug van een verblijf in Cannes Rivages. Niks mis mee. Ruim 2-kamer appartement.Slaapkamer, zitkamer met open eetkeuken en ruim terras/balkon. Inrichting van het appartement is misschien wat strak en rudimentair, maar alles wat erin moet zitten zit erin. Badkamer was keurig.We hebben de indruk dat de appartementen nog niet zo lang geleden zijn opgeknapt, dus wellicht dat onze ervaring daarom zo verschilt van de de vorige beoordelaar. Onze prijs was inclusief ontbijt. Binnen een kwartier lopen zit je aan de boulevard of La Napoule en het dorp Mandelieu is misschien 10 minuten lopen.

• 3Vermeulen07-08-2008

dit nooit meer!!

dit nooit meer !!

Wij zijn weggegaan na 2 dagen met 3 kleine kinderen terwijl we 3 weken zouden blijven. Zeker geen 4 sterren waardig maar 2. Geen gordijnen of afgebroken rolgordijnen, zeer ( lees enorm) vies. Dak ingestort voor een deel... In de douche alles gebroken. Alleen kokend water uit de douche. Locatie slecht, zeker 30 minuten lopen naar de zee. Zwembad was groen ipv blauw. Management wilde niet eens met ons in overleg na onze klacht. Wilde de borg niet teruggeven, en wilde volledige reissom boeken via creditkaart. Hebben kaart daarom moeten blokkeren! Wachten nog steeds op antwoord en geld retour. Tevens niet kindvriendelijk. Echt een afrader dit complex.

• 3Vermeulen06-08-2008

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Meals

Veilig betalen met