Géén boekingskosten

Camping Coté Mer

FrankrijkProvence - Alpes - Cote d'AzurMandelieu-la-Napoule (bij Cannes)

We hebben de beste aanbieders voor Camping Coté Mer voor je op een rij gezet:

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

39 Reviews over Coté Mer

• 6Klara11-10-2019

Top voor kinderen, voor volwassene wel te doen.

De camping is klein,het zwembad wordt bijna dglijks schoongehouden,maar om te zwemmen is het alleen voor kinderen goed te doen (zoon was blij).De caravan was oud en de sanitair drama.De WC bril was zo kapot dat het erg vies eruit zag,ook de douche had een kapotte kraan.Toen we daarover klaagden zei een vakantiemedewerker dat Eurokmp steeds om nieuwe sanitair etc.vraagt maar dat de eigenaar dat niet geleverd. Vlekken in de kussens en matrassen,stinkende dekbedden,koelkast koelde soms wel soms niet.Kinderbedden waren zo klein dat als mijn zoon niet zo slank was en had 20 cm meer aan de lengte kon hij daar niet op slapen.'S-nachts werd de vuilcontainer geleegd, met veel lawaai erbij.Terras was prima te doen,elke avond een paar ratjes voorbij (maar ja,dat hoort beetje bij camperen).De loopafstandstrand was vol met olie, dat zal wrch. niet voor altijd blijven.Autoafstand stranden waren prima, niet al te ver. Ook cultuur goed aan te rijden.

• 5Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair
  • 5Anoniem17-09-2019

Camping prima, chalet erg verouderd en bedbugs

Fijne kleine camping en lekker rustig. Leuke kleine strandjes op loopafstand. Plaatsje ook erg leuk.

Chalet erg gedateerd en oud. Matrassen en dekbedovertrekken zaten vol bedbugs. Mogen hier echt wel wat aan doen.

• 7Staat v/h sanitair
  • 9Gerco02-09-2019

Geweldig leuke camping vooral voor kinderen.

Leuke gezellige camping met stacaravans. Leuk zwembad vooral voor kleinere kinderen

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 10Stéphane 29-06-2019

très bon camping

Bon camping agreable et bien situé, bon restaurant

• 8migachi29-06-2019

camping très calme et reposant

Très bien et tres calme bon restaurant

• 10Eetgelegenheden
  • 10raballand27-06-2019

calme, ombrage, tranquillité, très bien situé,

Super, très content, bien situé, piscine sympa mais pas ouverte assez longtemps car 19h, c est trop tot pour la fermeture. 20h, ca serait normal.

• 9L uit Zevenaar27-04-2019

Zeker voor herhaling vatbaar!

Voor de tweede keer naar deze camping geweest. Wederom goed bevallen. Rustige, kleinere camping zodat alle drukte van animatie. Perfect voor kinderen die niet van animatieprogramma's houden. Mooi gelegen, dichtbij de zee en alle benodigde winkels ook in de buurt.

• 8Staat v/h sanitair
  • 3Geer & Pat28-10-2018

Voor ons de Eerste, maar ook de Laatste keer!

De camping is klein.Het zwembad is netjes schoon, maar echt Levensgevaarlijk voor kleine kinderen!De caravan was oud(terwijl we een type Esperit hadden geboekt en de foto’s op de site totaal Niet overeenkwamen)Toen we daarover klaagden zei zo’n lief touroperator meisje,dan moet U bellen naar touroperator want het is wel een Esperit.Vlekken in de kussens en matrassen,vieze bruine dekbedden,gaten in de gordijnen,het Wemelde er van de Mieren (daar kregen we wel een spuitbus voor)het interieur was Zwaar gedateerd en smoezelig.Ik heb 3weken rugpijn gehad van de bedden.Én Pal naast ons werd rond middernacht de vuilcontainers geleegd door een vuilniswagen mét achteruitrijsignaal vanaf de weg achteruit reed.De wc bril was kapot en vies.De douche was zo klein, dat je je er Niet kon draaien,met een Niet beveiligde kraan,waardoor ik met mijn elleboog de hendel raakte en er Loeiheet water over mijn rug sproeide en verbrandde.Terras Zonder de beloofde 2 ligbedden.

• 1Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair
  • 8Jan HOFTIJZER15-09-2018

Pluim voor touroperator

Ligging uitstekend, ontvangst prima, wel in het Engels. Verblijven liggen redelijk dicht op elkaar, daardoor krappe parkeerruimte. Onze mobilhome lag wat achteraf, maar daardoor redelijk veel privacy. Dit geldt zeker niet voor alle accommodaties. Geluk gehad, deze keer! De wifi echter, zoals kennelijk gebruikelijk in Frankrijk, doorgaans slecht. Winkels en strand op korte afstand, openbaar vervoer langs de camping. Mobilhome mét combi-oven, daardoor konden we zelf broodjes afbakken. Kleine slaapkamer, maar met goede matras. Prima mobilhome eigenlijk. Er is geen gebruik gemaakt van het zwembad(je). Strand op loopafstand. In de omgeving is veel te zien en te doen. Keuzes!

• 6Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 7Geert02-09-2018

Leuke, erg rustige camping, vlakbij la napouke.

De camping is erg klein. Er is weliswaar een klein restaurantje, maar geen winkeltje en geen entertainment. Prima als je rust zoekt. La napoule ligt op loopafstand en in mandelieu is een geant, dus boodschappen doen is op zich heen probleem. Het zwembad is klein, geschikt voor kinderen, maar niet als je na een dagje strand of bezoek asn een stadje even lekker wilt afkoelen. Personeel is vriendelijk.

Het strand valt tegen, twee kleine strandjes. Even rijden naar Juan les pins of antibes, daar heb je heerlijke stranden.

De omgeving is prachtig, vele leuke stadjes met veel kunstenaars, zoals st Paul de vence, of parfumfabricage in Grasse. Cannes, nice, st tropez zijn natuurlijk ook prachtig. St. Tropez is het leukst met de boot vanuit sainte Maxime.

• 9Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar