Appartement Carré Marine

FrankrijkProvence - Alpes - Cote d'AzurMandelieu-la-Napoule (bij Cannes)

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Carré Marine voor je op een rij gezet:

8.1FantastischScore uit 7 reviews

8.1FantastischScore uit 7 reviews
  • 8.7Inrichting
  • 8.8Ruimte

Appartement info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

7 Reviews over Carré Marine

• 8Fam. Doelman05-05-2014

Prima plek om vanuit hier de Cote te verkennen.

We waren met ons gezin, 4 personen. Het 6 Persoons appartement was heerlijk ruim, geen gedoe met de bedbank en we hadden ook een zalig ochtend balkonnetje.

• 8jefta pieters19-08-2013

Mooie Rustige vakantieplaats!

Mooie leuke appartementen met prachtig uitzicht! Voor ons de ideale plek voor vakantie! Wij zijn er ondertussen 2x geweest!

• 8dionbok30-09-2012

Prima appartement, vrij nieuw complex. Aanrader!

Het appart. oogde goed (alles nagenoeg nieuw), wij hadden een 6-pers. app met zijn vieren. Geen beschadigingen, keukengerei compleet inclusief magnetron, waterkoker, vaatwasser en oven. Beddengoed niet bijgeleverd, advies is zelf meenemen of in de supermarkt kopen (wat je bij receptie krijgt is niet bijzonder). Verder keurig schoon. Aantal minpuntjes, maar valt mee te leven: de bedden zijn aan de korte kant, voor 6 personen is het te klein, zo is er maar één (lig)bank en staan er op balkon 4 stoelen. Om het appartement heen is gras netjes gemaaid en zwembad is mooi. Minpunt was dat het zwembad 3 dagen dicht zat vanwege verontreinigd water (door een gast). Tip: let heel goed op de sleutels van het appart., je krijgt twee setjes. Per abuis hadden wij de sleutel in het slot laten zitten en de deur dichtgedaan. Kosten 220 euro (gelukkig verzekerd). Nadeel is dat de receptie weinig open is (woensdag zelfs dicht) en de parkeerplaatsen zeer krap zijn. Circa 10-15 min lopen van strand, prima!

• 8k11-08-2010

Wel dicht bij strand

Nog even een toevoeging: in andere reviews las ik 15-20 min. lopen naar het strand, maar het is volgens mij minder. Het is een afstand van niks, dus laat je er niet door afschrikken. Wij deden het dagelijks met een kind van 4 en het is uitstekend te doen! Gewoon een leuk wandelingetje.

• 8k11-08-2010

Prima vakantielocatie

Uitstekende uitvalsbasis voor de Cote d'Azur. Nieuwe appartmenten. Ruim genoeg. Kwalitatief goed meubilair en servies. Vaatwasser aanwezig. Kleinschalig complex zonder animatie, maar dat vinden wij juist fijn. Beschaafd publiek. Rustig. Zwembad erbij, wat op zich niet heel spectaculair er uitziet, maar keurig. 10 Min. wandelen naar het strand (deel publiek, deels waar je bedden kunt huren, catamarans, surfplanken, etc.) via leuk pad langs het water. Onderweg vanalles te zien: bootjes, vissen. Op deze locatie wel auto nodig om naar supermarkt, bakker, restaurant, etc. te gaan. Je kan 's avonds lopend naar La Napoule met kinderen vanaf 10 jaar, voor kleinere kinderen net wat te ver (20 min. lopen). Wij hebben er een heerlijke vakantie gehad! Auto kun je in parkeergarage onder de appartementen parkeren.

• 9Dimitri van Eijk28-09-2009

Aanrader

Volledig afgescherm vakantiedomein met een klein aantal appartementen voorzien van alle comfort (moderne badkamer, airco te regelen per kamer, afwasmachine...) Wij zijn hier een week geweest, was een geslaagde vakantie!

Vlakbij een Casino supermarkt, op wandelafstand van het rusitge strand in Mandelieu...

• 8thera18-08-2009

SUPER

Kleinschallig appartementen complex uitzicht op de haven.Compleet ingericht(airco) Goed beveiligd! Voor franse begrippen erg schoon. Voor wie van rust en ruimte houdt is dit een Toppertje!!! Zwembad met ligstoelen, garage, was en droogruimte aanwezig! Op loopafstand van het strand. Dichtbij grote supermarkt. Kortom voor herhaling!!!

Appartement Carré Marine info

• VerzorgingLogies