Vakantiepark P&V Pont-Royal en Provence

FrankrijkProvence - Alpes - Cote d'AzurMallemort

We hebben een aantal aanbieders voor Vakantiepark P&V Pont-Royal en Provence voor je op een rij gezet:

5.6VoldoendeScore uit 50 reviews

• 6.7Eetgelegenheden

Vakantiepark info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark infoTonen op kaart

52 Reviews over P&V Pont-Royal en Provence

• 5GJB30-07-2021

Zeer slechte ervaring met appartement

Helaas hebben we in een te klein, verouderd en zeer warm appartement moeten verblijven. Het zou voor 6 personen zijn, maar daarvoor is de ruimte te klein. Veel lawaai van de galerij zorgde tevens dat de ramen niet allen open konden. Voor deze prijzen zijn er veel betere alternatieven. Park zelf biedt veel mogelijkheden qua zwemmen. Helaas waren echter een aantal bezigheden niet beschikbaar, zonder dat dit bij de boeking was vermeld. Personeel is erg vriendelijk, maar die kunnen dit ook niet verhelpen.

• 4Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden
  • 7Ellen Courtois19-08-2020

Toch nog een fijne vakantie in tijden van Corona

• punten: prachtige ligging (aan een meer met uitzicht op de bergen), fantastisch zwemparadijs met waterglijbanen, bakkerij + kleine supermarkt aanwezig alsook verschillende restaurantjes
    • punten: verouderde en erg kleine appartementen zonder airco!!! Kapotte tuinmeubelen op het terras, gaten in gordijnen, verf van muren, defecte lampen. We kregen wel 3 ventilatoren maar daarmee kregen we het appartement niet gekoeld. Vooral in de kamer met de stapelbedden is het onuitstaanbaar warm. Je neemt dus beter een groter appartement (6 pers. voor 4 bijvoorbeeld). Er was een overdekte parking maar helaas stond die vaak helemaal vol of waren de plaatsen privé-eigendom. Maar je betaalt wel extra voor die parking en mag niet op het terrein voor je huisje parkeren. Prijs/kwaliteit vind ik het dus overdreven maar we waren al blij dat we met Corona nog iets gevonden hadden en hebben we vele leuke uitstapjes gedaan.
    • 6Eetgelegenheden
    • 4Onderkomen
  • 5Maarten Van Bocxstaele24-07-2020

Teleurstellend bandwerk

Een mooie locatie jammer genoeg steekt men geen energie in het onderhoud van de accommodaties en is het personeel onzichtbaar en amateuristisch. Het leuke zwembad maakt veel goed maar eigenlijk wordt je grotendeels aan je lot overgelaten na je aankomst. Zoek het allemaal zelf maar uit is zowat het motto.

• 3Onderkomen
  • 5Jean-Paul16-07-2020

Gedateerd, zeer klein appartement

Heel erg gedateerd. 6-7 persoonsappartement is goed voor een gezin met 2 kleine kinderen. Veel te klein voor tieners. Die moeten dan slapen in een bezemkast met stapelbed. Als je wil vergroten dan kost het nog eens de hoofdprijs. Foto's zijn van buiten naar binnen genomen. Lijkt op de verste verte niet op de werkelijkheid. Via een organisatie geboekt, vragen veel meer dan de normale prijs en komen totaal niet met een oplossing of helpend advies.

• 8Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
  • 5saskia31-07-2018

slechte appartementen

Wij hebben een week verbleven in een appartement met 3 oudere kinderen. De eetgelegenheden op het park zijn echt perfect, en het aquapark is ook leuk, helaas moet je wel via pijnlijke stenen lopen als je bij de glijbanen of wildwaterbaan wilde komen, dit deed pijn aan je voeten en het was ook een lang stuk. Inchecken ging snel en makkelijk, het duurde wel lang voor we het huisje bereikten omdat de auto verplicht in een parkeergarage moest staan ergens op het park. Ook is een klein snackje of ijsje op het park geen aanrader, alles is héél erg duur. MAAR dan het grootste minpunt, de appartementen, jeetje wat waren die smerig. Overal zaten vlekken en de gordijnen waren kapot, ook hadden we veel geluidoverlast, je kon meeluisteren met zowel de mensen naast, boven en onder je. P&V is een hele dure keet, en zulke smerige appartementen lijken er niet naar. Wij houden van grote campings maar ze moeten wel schoon zijn, wij komen hier niet terug.

• 7koen-veerle05-09-2016

Mooi, maar verliest wat van z'n charme

Zeer mooi gelegen domein, indrukwekkend als je toekomt. We zijn hier drie jaar geleden ook geweest en we stellen wel vast dat het domein sporen van ouderdom begint te vertonen, wat spijtig is. Heel druk aan het zwembad, maar toch altijd wel ligzetels te vinden, mits je wat geduld hebt. Ideale uitvalsbasis om de Provence te verkennen.

• 7Activiteiten
    • 6Onderkomen
  • 8Manon Clarke22-08-2016

Heel leuk!

Wij stonden een week op dit vakantiepark, en snappen niks van de slechte recensies. Heel mooi zwembad, wel ver uit elkaar en pijnlijke vloer om te lopen. Altijd genoeg bedjes voor 11 uur. Restaurantjes heel lekker! Wel duur en je moet reserveren anders kan je pas om 10 uur eten.. maar Macdonalds dichtbij. Superleuke omgeving, denk aan Marseille, strand, of gorges du verdon. Voor de kinderen weinig nederlanders, maar ach.. wie kan dat verwachten bij een erg Frans park. Wel is het apart dat je voor parkeren moet betalen maarja.. Appartementen heel smerig met gaten in gordijnen en kapotte koelkast. Ook erg gehorig. Maar.. Leuk vakantiepark.. het is namelijk zo, als je je focust op de nadelen zijn de voordelen minder leuk!

• 9Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden
    • 5Onderkomen
  • 4J. Schoordijk06-08-2016

Weinig voor veel

Met twee kinderen van 11 en 14 een week op het park geweest. Het huisje was eigenlijk te klein, de slaapbank lag echt slecht. De omliggende dorpjes waren uitgestorven, in de directe omgeving valt niets te beleven. Op het park van 180 hectare moesten we nog 10 per dag betalen voor parkeren? Alle bedjes bij het zwembad waren bezet, behalve die de bedjes die je moest huren voor 8 euro per bedje per dag. De Wifi was ook slecht, tuurlijk kon er wel goede WiFi tegen betaling verkregen worden. Geen goed restaurant in de buurt te vinden, behalve de dure op het park. Je mag geen ijsje bij het zwembad eten, of een drankje drinken, dat moet verplicht op het terras waar je dan weer moet betalen. De jongens vonden de glijbanen leuk, het park is wel grappig en verzorgd aangelegd. Het golfslagbad was veel te druk.

• 5Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden
    • 4Onderkomen
  • 8Marie laure D02-05-2016

Superbe endroit avec de nombreuses activites

Logements spacieux tres propres sport en plein air tous les jours avec marie et pierre super ambiance convivialité tres motivant super profs animations en soirée

• 10Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen
  • 8Tim17-09-2015

Mooi

5 pers huisjes in Les coteaux zijn prima. Vriendelijk personeel, prachtige omgeving. Half pension zijn geld zeker waard. Voldoende keuze bij ontbijt en lekker eten a la carte 's avonds.

• 8Onderkomen

Vakantiepark P&V Pont-Royal en Provence info