Camping Durance-Lubéron

Camping Durance-Lubéron

9 tips over Camping Durance-Lubéron

Frank, 3-10-2014
Je zou echt Le Baux moeten bezoeken een prachtig bergdorpje met een prachtig kasteel. En de Camargue is ook echt een aanrader om te lopen en te fietsen.
Linda Haselhoff, 31-8-2014
Meer bordjes die richting van camping aangeven. Navigator vindt het adres van camping niet!
Johan&Gio, 31-8-2014
de streek leent zich echt voor leuke uitstappen: kastelentocht, park met klimparcours... De middellandse zee ligt een uurtje van de camping maar de plaats Saintes-Maries-de-la-mer is zeker de moeite (was een tip van Fransen uit Lyon).

haikohoekstra, 11-11-2013
Ga naar de pont du gard.dat is de brug op het 5 euro briefje.de moeite waard.
melanie, 20-8-2013
Tips; Lourmarin, Gordes, Aix en Provence, Avignon, Salon de Provence. Ook leuk om in Marseille een boottochtje te doen vanuit de haven naar het Chateau d'Iff en/of de Calangues. Avondmarktjes zijn er niet en ga ook niet naar Cavaillon.
Mauricio Gutierrez Matta, 6-8-2013
Ga naar Mourmalin de vrijdag naar de markt en donderdag naar Aix en Provence er is een markt voor vrouwen kleding. Mijn vrouw en dochter vonden het geweldig en ik had het rustig. Huur een koelkast op de camping voor maar liefst € 5 per dag.

debby.marc, 17-8-2012
In juli is er in Avignon een straattheaterfestival.
Krol, 8-8-2012
binnen enkele minuten zit je 'overal' (Avignon/ Apt/ St. Rémy/ Salon/ Aix etc.), prima liggen om door de Provence te trekken. Ook de kust is goed te doen.
ten Have, 4-8-2012
Markt op woensdag in St. Remy de Provence