Vakantiehuis Mas la Forestiere

• 9.8Inrichting
  • 9.8Ruimte

Vakantiehuis info

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiehuis infoTonen op kaart

6 Reviews over Mas la Forestiere

• 9Frederik C.17-10-2018

Onvergetelijk en een aanrader!

Wat een onvergetelijke ervaring! Hilde was er vanaf het begin tot einde (elektronisch) bij om ons door alles te gidsen dat nodig was. De omgeving, het huis, de afwerking, de mensen, het restaurantje in de buurt, adembenemend. Hier ben ik voor de allereerste keer in lange tijd echt tot rust gekomen. Bedankt voor deze geweldige ervaring en een aanrader voor iedereen die twijfelt!

• 10Sabien Beirens28-09-2018

een absolute aanrader

Reeds vanaf het begin zeer goede contacten met de eigenaar en de reservatie verliep zeer vlot. Bij aankomst waren we allen zeer verbaasd van de mooie ligging en de prachtige villa. De kamers, badkamers, woonruimte met bar, keuken, ...alles whaww! Gezellig en zeer comfortabel. Buiten verschillende terrassen met zithoeken, je kan er perfect 'buiten' leven. Op het uitzicht geraak je nooit uitgekeken, het zwembad is zeer aangenaam en verwarmd. Kortom, niets op aan te merken. We hadden een perfecte vakantie.

• 9Katleen Dewaide18-04-2018

Zalig genieten met het gezin

Een erg fijne vakantie!!! Tijdens de middag heerlijk op het terras zitten (met bijhorende hapjes natuurlijk) in het zonnetje en genieten van het fantastische uitzicht, spelen met de kindjes in de tuin, ... . We hebben ook erg genoten van de ski-uitstapjes in Ceuze - Gap. Een enorm gezinsvriendelijk skigebied waar ze je met open armen en een grote lach begroeten!! Een enorme aanrader voor beginnende skieërs o.w.v. de familiariteit die er heerst! Best of both worlds!!

• 10Jan Van Avermaet22-06-2017

Een oase van rust in een luxueuze superomgeving.

Er is ons helemaal niets, maar dan ook niets tegen gevallen. De villa heeft werkelijk alles wat je nodig hebt en meer. Prachtig zwembad, uitermate proper, water op temperatuur. Mooie terrassen, prachtig uitzicht, geen hinder van buren, geen lawaai, prachtige natuur. Alle faciliteiten binnen een straal van zo'n tien minuten rijden met de auto (bakker, grootwarenhuis,....). Alles is zoals de foto's op het internet laten zien, geen trucage, deze villa is echt. En ja, we hadden een supervakantie mede dank zij het bovenstaande. De contacten met verhuurders/eigenaars verliepen vlot, geen kleine lettertjes, geen addertjes, alles zoals in het contract. Wij hebben echt geen opmerkingen, none what so ever. Groeten.

• 9Dom15-07-2016

Vacance de rêve

Le m'as de la forestiere, un endroit magnifique pour passer des vacances de rêve & de luxe entre amis et famille,un endroit paisible pour se détendre et décompresser avec toutes les commodités 👍Un lieu à recommander 😜 Merci Hilde & Johan de nous avoir permis de passer des vacances de RÊVE 👍👍

• 10Anneke Dewilde15-07-2016

zalig, 200% genieten.

Het was boven verwachting, zon, prachtig huis, zwembad.

Vakantiehuis Mas la Forestiere info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij