Vakantiehuis Mas la Forestiere

Vakantiehuis
Vakantiehuis Mas la Forestiere
9,4

5 reviews over Vakantiehuis Mas la Forestiere in het Nederlands

Onvergetelijk en een aanrader!

Frederik C.
17-10-2018

Wat een onvergetelijke ervaring! Hilde was er vanaf het begin tot einde (elektronisch) bij om ons door alles te gidsen dat nodig was. De omgeving, het huis, de afwerking, de mensen, het restaurantje in de buurt, adembenemend. Hier ben ik voor de allereerste keer in lange tijd echt tot rust gekomen. Bedankt voor deze geweldige ervaring en een aanrader voor iedereen die twijfelt!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

een absolute aanrader

Sabien Beirens
28-9-2018

Reeds vanaf het begin zeer goede contacten met de eigenaar en de reservatie verliep zeer vlot. Bij aankomst waren we allen zeer verbaasd van de mooie ligging en de prachtige villa. De kamers, badkamers, woonruimte met bar, keuken, ...alles whaww! Gezellig en zeer comfortabel. Buiten verschillende terrassen met zithoeken, je kan er perfect 'buiten' leven. Op het uitzicht geraak je nooit uitgekeken, het zwembad is zeer aangenaam en verwarmd. Kortom, niets op aan te merken. We hadden een perfecte vakantie.

Gereisd Met oudere kinderen in september 2018

Zalig genieten met het gezin

Katleen Dewaide
18-4-2018

Een erg fijne vakantie!!! Tijdens de middag heerlijk op het terras zitten (met bijhorende hapjes natuurlijk) in het zonnetje en genieten van het fantastische uitzicht, spelen met de kindjes in de tuin, ... . We hebben ook erg genoten van de ski-uitstapjes in Ceuze - Gap. Een enorm gezinsvriendelijk skigebied waar ze je met open armen en een grote lach begroeten!! Een enorme aanrader voor beginnende skieërs o.w.v. de familiariteit die er heerst! Best of both worlds!!

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2018

Een oase van rust in een luxueuze superomgeving.

Jan Van Avermaet
22-6-2017

Er is ons helemaal niets, maar dan ook niets tegen gevallen. De villa heeft werkelijk alles wat je nodig hebt en meer. Prachtig zwembad, uitermate proper, water op temperatuur. Mooie terrassen, prachtig uitzicht, geen hinder van buren, geen lawaai, prachtige natuur. Alle faciliteiten binnen een straal van zo'n tien minuten rijden met de auto (bakker, grootwarenhuis,....). Alles is zoals de foto's op het internet laten zien, geen trucage, deze villa is echt. En ja, we hadden een supervakantie mede dank zij het bovenstaande. De contacten met verhuurders/eigenaars verliepen vlot, geen kleine lettertjes, geen addertjes, alles zoals in het contract. Wij hebben echt geen opmerkingen, none what so ever. Groeten.

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2017

zalig, 200% genieten.

Anneke Dewilde
15-7-2016

Het was boven verwachting, zon, prachtig huis, zwembad.

Gereisd Met vrienden in juni 2016

Vakantiehuis info

• Aantal personen8 tot 12

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, TV, Wasmachine

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Mas la Forestiere in Mallefougasse-Augès, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Mas la Forestiere zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.