Vakantiepark Les Mazets du Ventoux

FrankrijkProvence - Alpes - Cote d'AzurMalaucène

We hebben een aantal aanbieders voor Vakantiepark Les Mazets du Ventoux voor je op een rij gezet:

7.2GoedScore uit 27 reviews
+55/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.2GoedScore uit 27 reviews
  • 4.8Activiteiten
  • 7.7Onderkomen

Vakantiepark info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark infoTonen op kaart

28 Reviews over Les Mazets du Ventoux

• 7Witwitje29-08-2017

Niks mis mee

Wij zijn hier 1 week geweest. Huisje was schoon, modern. Op het park is verder niks te doen. Er is een klein zwembad met sauna, sportzaaltje en hammam. Prima geschikt als uitvalsbasis voor fietsers. Zeer vriendelijk Engelssprekend personeel.

• 1Activiteiten
  • 3Elisabeth18-08-2017

A éviter surtout lorsqu'on est accompagné d'un com

A l'accueil une affiche interdit l’accès aux chats et aux chiens!

Si vous avez loué un meublé dans cette résidence attention les propriétaires de toutous ou de chats se verront "parquer" dans un édifice particulier où la vue et l'emplacement ne sont pas des meilleurs.Ex. L'appartement D5 donne côté terrasse sur un mur avec des climatiseurs et côté chambre vous ne disposerez d'aucune lumière du jour (la chambre donnant sur un passage) Si celui ci ne vous convient pas aucune solution, le reste de la Résidence n'est pas pour vous! Effectivement, la crainte qu'un locataire allergique aux poils ne passent après vous et votre compagnons à quatre pattes ! Incroyable lorsque l'on connait le nombre de résidences locatives en France où se genre de"ghetto" ne s'observe pas! Il est vrai que le ménage restant du ressort du locataire partant et si celui-ci l'a effectué partiellement....

• 2Onderkomen
  • 8Fam Clé-Laeremans30-07-2017

Goed gelegen vlakbij het gezellig dorpje Malaucene

Residentie was proper en alles was aanwezig. Receptie heel vriendelijk en uiterst behulpzaam.

Een enorm minpunt was...GEEN PARASOL AANWEZIG in de huisjes.

Privacy had je ook zeer miniem daar de muurtjes van de terrassen iets te laag waren . Verder een zeer aangenaam verblijf gehad .

• 7tcjvandijk20-08-2015

Heel fijn!

Wij hebben hier twee heerlijke weken beleefd tijdens onze zomervakantie 2015. Het huisje dat wij hadden was schoon, best groot voor 2 personen en de airco was ronduit heerlijk! Ik lees op deze site dat men pech kan hebben qua toewijzing van huisje (plaats op het park). Wij hadden heel erg veel geluk volgens mij. Heel de dag zon op het balkon, en relatief veel privacy. Het park zelf is mooi en nieuw, maar heeft niet erg veel faciliteiten. Het zwembad was zalig, en eigenlijk hadden we nauwelijks last van het feit dat het overdekt was. Voor ons een dure vakantie (1600 euro voor 2 weken) maar echt zeker de moeite waard. Er komen hier overigens nauwelijks Nederlanders, en wel veel Fransen. De locatie is echt prima te noemen, op een steenworp afstand van het centrum van Malaucene en de voet van de Mont Ventoux.

• 4Activiteiten
    • 10Onderkomen
  • 7snatser200101-06-2015

Mooie locatie, maar Kids onder de uitslag zwembad

Zag er mooi uit en schoon, helaas werkte de kookplaat niet als er gekokkereld werd. Werd ook niet gemaakt. Leuk zwembad voor de kids en een jaccuzi, helaas na 3 dagen alle kinderen onder de uitslag vol met rode bulten. Melding gemaakt bij receptie en er werd heel makkelijk gezegd schrijf maar een brief... zo ga je niet met je klanten om natuurlijk. Dus daar een dik minpunt voor.

• 7Hans19-08-2014

"Vakantiedorpje"

Leuk verblijf gehad in een appartement van Les Mazets du Ventoux. Betreft een vrij nieuw park waarbij de appartementen vrij dicht naast/op/onder elkaar zijn gesitueerd. De omgeving is mooi. Het appartement was goed, schoon en voorzien van airco. Het zwembad was overdekt en dat vonden wij een minpunt. Verder had wat ons betreft wat meer groen op het park aanwezig mogen zijn in de vorm van bakken of baskets. Tis nu veel van hetzelfde.

• 6eddy.fransen01-07-2014

Dit nooit meer

betonnen constructie ligging is niets alle woningen kijken tegen elkaar aan met het terras de accommodatie ligt in een gat ,personeel is zeer klant vriendelijk en behulpzaam prijs in juni 560 euro twee weken en in juli 2500 euro en men kan er niet eten.(geen restaurant) in de kamers worden de fietsen geplaatst , als ook in de living worden de herstellingen gedaan oordeel zelf, olie vetten en zo verder ,en daar moet men in wonen .airco defect bij 36 graden en bij openen van de vensters kikkers die kwaken de hele nacht ,geen parkeerplaatsen genoeg hadden eigen parkeerplaats besteld niet voor handen!! ,geen lig stoelen aan zwembad genoeg, stopcontacten uit de muur ijskast afgebroken ,tv kast één deur andere weg ! brood dat word besteld voor s'anderdaags te laat pas om 9 uur en zo

• 8Y. DE KONING28-04-2014

Prima appartement

Prima appartement. 10 minuten lopen naar dorp. (Via een binnenpad wat S'avonds helaas nauwelijks verlicht). Appartement was schoon, goed ingedeeld. Met 2 personen in 4 persoons appartement ruimte genoeg. Ons appartement had de avondzon. (D1 op de 1ste etage). Voor deze tijd van het jaar prima ligging. Als het bloedheet in de zomer is heb je er echter in de middag en avond Nergens schaduw. Andere appartementen lagen weer net andersom en de grotere hadden aan de voor en achterkant een terras. Dame aan de receptie was vriendelijk maar de info was slecht. We zijn enkele keren terug gemoeten om weer iets te vragen. Bijv.gaat die poort s'avonds dicht en hebben we dan en code nodig? Het zwembad had een code. Niet verteld. etc. Wifi in huisje voor 15 euro per week. Bij receptie gratis. Deze info moesten we echt "uit haar trekken". Vertrek kan wel eerder dan 09.00 uur als je de borg per creditkaart vertrekt. Je hoeft dan niet op de controle van het huisje te wachten.

• 7Leo28-10-2013

Leuke uitvalsbasis

Receptie geopend bij aankomst van 16.00-19.00 uur, bij vertrek van 09.00-12.00. Bij vertrek moet je even wachten op de uit te voeren inspectie. P-plaats auto kan redelijk ver, ca 150 m. van het huisje liggen. Transportkarretje meenemen is aan te bevelen. Wij hadden een 4 persoons app. wat ruim voldoende was en voorzien van huish.app.. Voettocht naar de (2) warme bakkers 's-morgens duurde een half uurtje v.v. Is een prima uitvalsbasis naar auto- fiets- of wandeltochten. U-markt in Malaucene en in Vaison la Romaine (9 autokm) een Super U, Lidl en Aldi.

• 7chloval18-10-2013

Ok, maar éénmalig

Vanaf half september verbleven wij 10 dagen op dit domein. Huisjes waren ok, schoonmaken kunnen de gasten zelf doen wat je wel een beetje merkt. Airco aanwezig, voldoende keukengerei. Gratis wifi aan het onthaal, er wordt ook Engels gesproken door de beheerders. Er loopt een pad langs het domein, op 10min ben je in het centrum van het dorp, waar restaurants, bakker, supermarkt,... te vinden is. In de fitness bevinden zich 5toestellen, 4defect. Sauna was nog steeds defect, zoals eerder aangegeven door mensen die reeds in augustus daar waren! Bubbelbad heeft enkel de eerste dag gewerkt en stoombad was enkel aan gedurende sommige periodes.... Tijdens warme dagen wel jammer dat er geen parasols voorzien zijn aan het zwembad. Geen animatie, 1 avond per week kan je gratis verschillende soorten wijnen gaan proeven aan de receptie. Voor kinderen zou ik dit zeker niet aanraden.

• 4Activiteiten

Vakantiepark Les Mazets du Ventoux info