Bed and Breakfast Le Mas de la Christine

Bed and Breakfast Le Mas de la Christine

9.7Fenomenaal

Frankrijk, Provence - Alpes - Cote d'Azur, Maillane

Op vakantie geweest naar Le Mas de la Christine?

9.7Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Le Mas de la Christine voor je op een rij gezet:

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

2 reviews over Bed and Breakfast Le Mas de la Christine

• 2018
      10Sandra Meijers28-07-2018

Zeer aangenaam verblijf

Heerlijk authentiek huis even buiten het karakteristieke Provençaalse dorp Maillane. Compleet en sfeervol ingericht, zeer schoon, prachtig groot zwembad met voldoende ligbedden voor onze hele familie. Airconditioning is aanwezig, voldoende koelkasten. Elke kamer een eigen badkamer en toilet. Relaxte en zeer gastvrije eigenaren.

Gereisd met vrienden in juli 2018

• Oude reviews

9Chantal & Dirk22-06-2011

De ongerepte Provence

Op doorreis naar Spanje hebben wij hier 3 nachten verbleven. Caroline & Christian zijn beiden bijzonder gastvrij en vriendelijk. De kamers zijn mooi en worden goed gepoetst. Wij lagen op het gelijkvloers en keken uit op de tuin en het zwembad. Deze B&B is prima gelegen om uitstapjes te maken naar St. Remy, Arles, Avignon, enz. Het ontbijt wordt geserveerd aan een lange gastentafel en iedere ochtend word je verwelkomd door Caroline & Christian met heerlijk vers brood en talrijke huisgemaakte confituren. Wij zagen hier graag nog een hartig stukje kaas of beleg bij liggen maar dat is enkel een persoonlijke voorkeur. In ieder geval, Le Mas de la Christine is zeker en vast de moeite waard als je wil vertoeven in de Provence in alle rust en overal dichtbij.

Gereisd met partner in juni 2011

Bed and Breakfast Le Mas de la Christine info