Hotel Mas de Guilles

Kleine hotelsWeer vandaag22°12°
Hotel Mas de Guilles

5 reviews over Hotel Mas de Guilles in het Nederlands

de oprijlaan naar het hotel is een hele uitdaging. de oprijlaan is in zeer slechte staat!

verder bij aankomst voldeden onze twee prestige kamers echt niet! de ene was zo oud, klein en ongezellig dat je er depressief van zou worden.

de andere kamer was moderner maar de badkamers was superklein en onze kamerdeur kon niet op slot wegens een defect slot.

het restaurant is niet netjes goenoeg. het hele gebouw kan wel eens een degelijke poetsbeurt gebruiken. spinnenwebben aan de ingang het zwembad de hal sorry maar dat zijn geen 3 sterren laat staan 184 euro per nacht waard!

mensen die hier met 10-en gooien begrijp ik echt niet. kortom wij hebben besloten niet te blijven en zijn naar hotel benvengudo getrokken in les baux de provence. dit laatste hotel kan ik ten zeerste aanraden en is weldegelijk zijn 3 sterren waard

Pos: zeer mooi domein, zwembad (handdoeken zelfs in de douche van het zwembad), tuin, terras van het restaurant, rust, proper, verzorgd, afgesloten met poort, ontbijt behoorlijk op schitterend terras, vriendelijk personeel

Neg: bazin niet echt vriendelijk, kamer (nr 310) waar je aan één zijde niet kan rechtstaan, toilet waar je niet kan recht staan, geen airco wel 120 € duur. Ontbijt kost pp 15 €, te duur. Het restaurant telt niet genoeg plaats voor alle gasten. Wij hebben er niet kunnen eten.

2008

Enigzins "afstandelijk" hotel met goede keuken

Jan Sijnave
4-8-2008

De ligging (nabij Lourmarin?) is verder dan verwacht (wagen nodig om naar het dorpscentrum te rijden )

Slechts 5 kamers hebben airconditioning ( wat echt wel nodig is in de Provence ) de andere kamers zijn daarom 's nachts weinig comfortabel .

De vriendelijkheid van het personeel liet o.i. te wensen over (afstandelijk tot "snobbish" )

Tuin en zwembad zijn prachtig !

Zeer rustig gelegen hotel,ruime en nette kamer met apart bad, douche en w.c. Het personeel de de eigenaars zijn vriendelijke mensen. Het ontbijt is een buffet met ruime keuze, het avondmaal is gewoon overheerlijk. We zijn er vorig jaar (2007) voor het eerst geweest en gaan dit jaar in juni reeds terug. EEN ECHTE AANRADER.

2007

Mijn echtgenote en ikzelf verbleven 5 nachten in dit schitterende hotel. Zeer rustig gelegen op 1,5 km van het mooie Lourmarin.(de vrijdagmarkt is een aanrader )

Onze kamer was een mooie ruime verzorgde kamer met bad, douche en aparte wc. Het personeel was heel vriendelijk. Een uitstekende keuken en wijnen aan betaalbare prijzen. Echt een aanrader voor wie rust, ontspanning en lekker eten zoekt in de provence. Wij komen hier zeker terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mas de Guilles in Lourmarin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mas de Guilles zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.